Aldi startuje z kampanią employer brandingową

Detal/Hurt

Aldi startuje z kampanią employer brandingową

13 października 2021

Aldi Polska rusza z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi: Napędzają nas ludzie, po prostu. Kampania oparta jest na 4 filarach: pewności, jakości, życzliwości oraz jutrze. Kampania wystartowała 11 października i swym działaniem obejmie Internet, outdoor oraz kanały komunikacji wewnętrznej.

Kampania employer brandingowa wspierać będzie otwarcia około 40 sklepów i nowego centrum dystrybucyjnego w Bydgoszczy. Głównym jej celem jest pokazanie realnego obrazu pracy w Aldi , gdzie świetnie odnajdą się osoby, które, podobnie jak obecni pracownicy napędzani są przez wartości takie jak: pewność, jakość, życzliwość i jutro.

– Wszystkie te aspekty widoczne są w Aldi na co dzień – pewność zatrudnienia w międzynarodowej grupie Aldi Nord, nasza dbałość, zarówno o jakość sprzedawanych produktów, jak i jakość relacji pracodawcy z pracownikami. Jesteśmy życzliwi w naszych zespołach, życzliwość opisuje też nasz stosunek do klientów. Jutro to słowo klucz naszej komunikacji, które związane jest z transformacją Aldi i naszą ambicją tworzenia nowej wizji handlu. Napędzają nas ludzie, po prostu – to dla nich i z nimi tworzymy nasz biznesmówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich Aldi Polska.

Potwierdzeniem aktywności Aldi w obszarze budowania wizerunku pracodawcy jest również fakt, że sieć pozytywne przeszła proces weryfikacji i znalazła się w gronie laureatów ogólnopolskiego programu Best QualityEmployer 2021. W swojej kampanii Aldi pokazuje prawdę o pracy w branży retail, która być może nie zawsze jest łatwa, ale dzięki życzliwym ludziom ci, którzy zdecydują się dołączyć do zespołu Aldi, znajdą w nim swoje miejsce na dłużej. Siłą przekazu kampanii jest pokazanie wpływu, jaki każdy pracownik wywiera na doświadczenia klienta oraz na sukces i rozwój całej firmy.

Wypracowane filary komunikacji są wynikiem strategii employer brandingowej opartej na badaniach wewnętrznych. Polska strategia lokalizuje założenia strategii międzynarodowej grupy Aldi Nord.
Partnerem w tworzeniu strategii był Employer Branding Institute. Agencją wspierającą tworzenie kreacji wizualnych jest agencja GROW.

źródło: informacja prasowa