Aldi otworzy 7 nowych sklepów we wrześniu

Detal/Hurt

Aldi otworzy 7 nowych sklepów we wrześniu

30 sierpnia 2021

Aldi zgodnie z zapowiedzią konsekwentnie wdraża plan rozwoju w Polsce, otwierając kolejne sklepy. Od początku roku sieć pojawiła się już w 14 nowych lokalizacjach, a do końca września sklepy Aldi zostaną otwarte w kolejnych siedmiu – w Starogardzie Gdańskim, Słupsku, Gdańsku, Płocku, Łomży, Nowym Sączu oraz Mikołowie.

Dotychczas Aldi obecne było głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski, gdzie marka została dobrze przyjęta przez klientów. Od początku 2020 r. sieć swoją ekspansję prowadzi na terenie całej Polski. W 2020 roku pojawiło się 24 nowych sklepów, a w 2021 roku do końca sierpnia sieć otworzyła kolejne 14 nowych lokalizacji. Aktualnie Aldi posiada 176 marketów i planuje jeszcze do końca tego roku otworzyć około 31 sklepów, w tym 7 z nich już we wrześniu. Będą to sklepy w Starogardzie Gdańskim, Słupsku, Gdańsku, Płocku, Łomży, Nowym Sączu oraz Mikołowie, a łączna powierzchnia wszystkich siedmiu nowych sklepów to niemal 10 tysięcy m2.Już we wrześniu po otwarciu sklepu w Łomży, sieć posiadać będzie sklepy w każdym województwie.

– Chcemy być obecni jak najbliżej naszych klientów, dlatego poszukujemy dobrze skomunikowanych lokalizacji, blisko osiedli – domów mieszkalnych, ale i główne centra zakupowe i biurowe są uwzględniane w naszej strategii. Już we wrześniu będziemy w każdym województwie.  To wskazuje jak dynamicznie rozwijamy się w Polsce. Ułatwiamy naszym klientom zakupy jak to tylko możliwe. Szczególną dbałość przykładamy do koncepcji wnętrz naszych sklepów – to co nas wyróżnia to szerokie alejki między półkami, wyjątkowe marki własne, po które chętnie się wraca oraz wysoka jakość produktów przy relatywnie niskiej cenie tłumaczy Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci Aldi w Polsce.

Nowością jest promocja Ale Prezenty aktywna w dniu otwarcia sklepu. Konsumenci, którzy dokonają wtedy zakupów za kwotę 100 zł brutto otrzymają torby wypełnione produktami Aldi, przy czym oferta ważna jest do wyczerpania zapasów.

Wszystkie 7 sklepów przygotowanych jest zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jak i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała o dodatkowe udogodnienia dla konsumentów. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych. Znajdą się w nich również pokój dla matki z dzieckiem oraz toaleta. Na klientów czekać będą również komfortowe parkingi z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla osób niepełnosprawnych.