W środę 24 kwietnia o godzinie 6 rano swoje progi dla klientów otworzył sklep w Nowej Soli, a dzień później, 25 kwietnia, w Tychach. Dzięki temu łączna liczba placówek Aldi w Polsce wyniesie 315.
– 2023 rok zamykaliśmy mając na koncie 57 nowych placówek w różnych regionach Polski. W 2024 roku planujemy utrzymać tempo ekspansji i otworzyć około 60 nowych sklepów, co sprawi, że na koniec roku będzie mieć ponad 360 sklepów w całej Polsce. Celem ALDI jest posiadanie 650 sklepów do 2028 roku, a perspektywicznie 1000 w ciągu dekady – mówi Luiza Urbańska, Biuro Prasowe ALDI Polska.
Oba sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnica do chleba czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Z myślą o szczególnych potrzebach swoich klientów ALDI prowadzi również ciche godziny, podczas których poziom bodźców w sklepie jest zmniejszany. Na potrzeby nowo otwartych placówek sieć zatrudniła kilkunastu pracowników.
źródło: Aldi
oprac.: red.