Agencja AHAVA PR od stycznia br. rozpoczyna stałą współpracę z Dr Gerard. Działania obejmują: bieżącą obsługę serwisów społecznościowych, przygotowanie treści do kampanii digital oraz influencer marketing. Osobą odpowiedzialną po stronie agencji za podejmowane aktywności jest Patryk Krajewski (Digital Manager).
Agencja AHAVA PR była już dwukrotnie związana z Dr Gerard. W 2019 r. prowadziła jesienną kampanię dwóch najnowszych produktów firmy: Prynycypałki o smaku orzechowym oraz Mafijne Brownie. Zajmowała się także promocją świątecznej oferty.
Dr Gerard jest jednym z największych producentów ciastek i słonych przekąsek na rynku polskim, jak i środkowoeuropejskim, obecnym na rynku od ponad 20 lat. W portfolio posiada ok. 200 różnych rodzajów ciastek i słonych przekąsek, m.in. Pryncypałki – kultowe wafelki w czekoladzie, czy Mafijne – wyjątkowe potrójne markizy. Firma posiada 24 w pełni zautomatyzowane linie produkcyjne rozmieszczone w dwóch zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Międzyrzecu Podlaskim i w Radzyniu Podlaskim. Firma nieustająco wzmacnia swoją pozycję rynkową, odnotowując rok do roku dwucyfrowe wzrosty sprzedaży.
Agencja AHAVA PR została wybrana na podstawie rekomendacji.
Strony nie zdradzają na jaki okres została podpisana umowa.