Z początkiem marca ruszyła nowa kampania marki Activia. W kreacjach reklamowych prezentowane są trzy kluczowe korzyści płynące z regularnego spożywania produktów marki – zdrowie jelit, komfort trawienia oraz dobre samopoczucie. Działania reklamowe są prowadzone zarówno w tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałach komunikacji.
Nadchodząca wiosna to dobra okazja, by po kilku miesiącach zimowego letargu, wesprzeć organizm, a zwłaszcza układ trawienny, w powrocie do dobrej kondycji. Nowa kampania należącej do Danone marki Activia pokazuje, jak to zrobić. Działania reklamowe mają na celu przede wszystkim promocję trzech korzyści płynących z regularnego spożywania produktów marki.
– Zdrowie jelit i komfort trawienia to dwie korzyści, o które zadbają obecne w produktach Activia żywe kultury jogurtowe. Przyjmowane w odpowiedniej ilości wspierają proces trawienia laktozy, co jest szczególnie ważne dla osób mających z tym trudności. Naturalną konsekwencją troski o zdrowie jelit jest również lepsze samopoczucie, które jest trzecią prezentowaną w kampanii korzyścią – tłumaczy Natalia Szalkowska, menedżer marki Activia.
W szerokim portfolio marki Activia znajdują się jogurty naturalne, w tym bez laktozy, a także bogaty wybór wariantów smakowych, w tym bez dodatku cukru.
Nowa kampania, nowe opakowanie
Pierwsza z trzech odsłon nowej kampanii marki Activia, poza wspomnianymi korzyściami, prezentuje również zmianę opakowania jogurtów naturalnych. Nowe kubeczki to odpowiedź na potrzebę konsumentów. Większość z nich – aż 67% – wskazuje, że jogurty naturalne najlepiej smakują z dodatkami (owocami, płatkami itp.), a dla 90% z nich ważna jest możliwość łatwego dodawania i wymieszania dodatków w opakowaniu jogurtu[1]. Nowy, szerszy kubeczek jogurtów Activia to umożliwia, dzięki czemu do zjedzenia ulubionej przekąski nie jest potrzebna miska. Kolejne odsłony kampanii będą skupiać się na promocji trzech korzyści, a także nowości, jakie szykuje marka.
Szerokie spektrum działań
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz w kanałach digitalowych. Promocja benefitów realizowana jest także poprzez oznaczenia umieszczone na opakowaniach produktów, które już trafiły na kubeczki jogurtu naturalnego, jogurtu naturalnego bez laktozy oraz jogurtu naturalnego ze zbożami, orzechami i miodem.
Za przygotowanie i kreacje reklamowe odpowiada VML Poland, zaś zakup mediów należy do kompetencji Media Com. Działania w ramach kampanii mają być realizowane do końca 2024 roku.
[1] Badanie Mind&Roses dla Danone, People who mix yoghurt, 2023