“abc na kołach”, rozwijana przez Grupę Eurocash sieć agencyjna prowadząca mobilną sprzedaż produktów FMCG w małych miejscowościach i wsiach w Polsce, nie ustaje w ekspansji i szuka kolejnych współpracowników.
Mobilne sklepy “abc na kołach” to autorski koncept Grupy Eurocash. Firma posiada już 100 takich mobilnych punktów sprzedaży, co czyni ją jedną z największych tego rodzaju sieci w Europie.
– Już jesteśmy liderem rynku handlu mobilnego w Polsce, ale nadal chcemy się rozwijać. Stąd potrzeba rekrutacji kolejnych przedsiębiorców, którzy chcieliby podjąć się prowadzenia takiego biznesu. Warunki współpracy z nami są bardzo proste i przejrzyste. Bardzo ważny jest dla nas również wymiar społeczny działalności naszej sieci, bowiem docieramy naszymi mobilnymi sklepami do osób, które z różnych powodów nie mogą robić zakupów z sklepach stacjonarnych. W ten sposób przeciwdziałamy ich wykluczeniu – mówi Klaudia Rudewicz, zarządzająca siecią abc na kołach.
Sklepy “abc na kołach” zaopatrują się w hurtowniach Eurocash Cash&Carry i mają dostęp do ich całej oferty. Ponadto agenci prowadzący sprzedaż mogą również korzystać z oferty dostawców regionalnych, zamawiając u nich np. pieczywo, wędliny czy ciasta. W samym aucie dostępnych jest średnio ok. 500-600 produktów.