A Ty? Którego Tigera złapiesz? – nowa kampania outdoorowa

Aktualności

A Ty? Którego Tigera złapiesz? – nowa kampania outdoorowa

16 listopada 2016

  • #Tiger

Nowa kampania outdoorowa Tigera prezentuje szerokie portfolio marki i funkcjonalność nowych produktów. W ośmiu lokalizacjach pojawiły się reklamy na przystankach oraz na tyłach miejskich autobusów. Tygrys jak zawsze mówi wprost – jeśli potrzebujesz porządnej dawki wzmocnienia, powinieneś sięgnąć po odpowiedni energetyk. Komunikat nowej kampanii jest prosty – „Łap nowego”.

Tiger doskonale wie, że potrzeby i oczekiwania konsumentów są różne, w zależności od ich stylu życia. Wprowadzając nowe produkty marka zawsze wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku, dlatego funkcjonalne warianty Tigera są dobrane do sytuacji, w których potrzebujemy porcji energii. TIGER Speed na refleks, TIGER Fighter na mięśnie i nie tylko – łap Tigera!

W ośmiu miastach w Polsce pojawiły się citylighty oraz busbacki, które prezentują funkcjonalne napoje energetyczne Tiger i zachęcają, by złapać dla siebie nowy wariant – dobrany do konkretnych potrzeb. Do ostatniego weekendu listopada trwa także konkurs na Facebooku nawiązujący do hasła kampanii. Wystarczy znaleźć nową reklamę Tigera na mieście, „złapać” plakat na zdjęciu i umieścić je pod odpowiednim postem marki, by wygrać zestaw produktów i wyjątkowe, oryginalne bandany od Tigera. Konkurs trwa na profilu marki Tiger do 27 listopada 2016 roku.