Około 875 marek straciło prawo do eksponowania herbu Korony na produktach

Aktualności

Około 875 marek straciło prawo do eksponowania herbu Korony na produktach

19 września 2022

Wraz ze śmiercią królowej Elżbiety II ważność utraciła Królewska Gwarancja, która dawała około 875 markom prawo do eksponowania herbu Korony na swoich produktach. Firmy muszą ponownie uzyskać Królewską Gwarancję lub przeprojektować wzór na swoich opakowaniach.

W celu ponownego uzyskania Królewskiej Gwarancji, firmy muszą udowodnić, że król Karol III oraz jego rodzina korzystają z ich produktów i usług.

 Aby zakwalifikować się do ubiegania się o gwarancję, przedsiębiorstwa muszą dostarczać “produkty lub usługi w sposób regularny i ciągły na rzecz królewskich gospodarstw domowych przez nie mniej niż pięć lat z ostatnich siedmiu. […] Wnioskodawcy zobowiązani są również m.in. do wykazania, że posiadają odpowiednią politykę i plan działania w zakresie ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju.” – wynika z informacji umieszczonych na stronie internetowej stowarzyszenia zrzeszającego posiadaczy gwarancji Royal Warrant Holders Association. 

Królewska Gwarancja jest przyznawana na okres do pięciu lat. Według stowarzyszenia, każdego roku przyznaje się od 20 do 40 gwarancji i podobna liczba jest anulowana.

 źródło: businessinsider.pl