Firma Storck Sp. z o.o. informuje o zmianach w strukturze zarządczej. Z początkiem października br. Jan Leja zakończył pełnienie funkcji Dyrektora Handlowego ds. Kluczowych Klientów, którą sprawował przez 19 lat, prowadząc zespół wykwalifikowanych i doświadczonych ekspertów. Na jego miejsce powołana została Bogumiła Ślązak – Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu i bogatym dorobkiem zawodowym.
Bogumiła Ślązak za główne cele stawia sobie realizację strategii sprzedażowej, rozwój współpracy z partnerami handlowymi zawsze z pełnym fokusem na adresowanie potrzeb konsumentów oraz dalsze umacnianie pozycji marek Storck na polskim rynku słodyczy. Na początku swojej ścieżki zawodowej pracowała w firmie Orange Polska, następnie przez kolejne lata rozwijała karierę w firmach takich jak Unilever, Coca Cola, Bacardi Martini oraz Grupa Żywiec stopniowo awansując ze stanowisk poziomu Key Account Managera aż do funkcji Dyrektora Sprzedaży, którą pełniła przez ostatnie lata w firmie Bacardi Martini oraz Grupie Żywiec gdzie odpowiadała za Działy HoReCa, Eksportu i Sieci Regionalnych. Była odpowiedzialna za rozwój kluczowych kategorii produktowych – piw oraz alkoholi mocnych – oraz za opracowanie i realizację strategii sprzedażowych, budowanie kompetentnych zespołów i wdrażanie inicjatyw rozwojowych.
Do jej najważniejszych sukcesów należą: skuteczne wprowadzenie na rynek polski nowej linii wermutów Martini Fiero oraz stworzenie długofalowej strategii wzrostu udziałów rynkowych w segmencie premium, która przyczyniła się do dwucyfrowego wzrostu sprzedaży rok do roku.
Bogumiła Ślązak od lat skutecznie łączy kompetencje menedżerskie z umiejętnością tworzenia zgranych, zmotywowanych zespołów, osiągających ponadprzeciętne wyniki.
oprac. Z.Zalewski
Foto: LinkedIn Bogumiła Ślązak