Po raz pierwszy marka SERTOP została uhonorowana złotym godłem KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2025 w kategorii „Sery topione”. “To wyjątkowe wyróżnienie, ponieważ pochodzi bezpośrednio od konsumentów – osób, które każdego dnia wybierają nasze produkty i nadają sens naszej pracy. Fakt, że w XIV edycji ogólnopolskich badań konsumenckich głosy klientów przyznały nam najwyższe wyróżnienie, to dla nas nie tylko ogromny zaszczyt, ale także potwierdzenie, że zaufanie budowane latami przynosi realne efekty” – czytamy w komunikacie.
“Dla Sertop złote godło oznacza przede wszystkim uznanie jakości, smaku i konsekwentnie realizowanej filozofii produkcji. Od lat stawiamy na tradycję połączoną z nowoczesnością – nasze sery topione tworzymy w oparciu o sprawdzone receptury, ale nie boimy się także wprowadzać nowych rozwiązań i smaków odpowiadających zmieniającym się preferencjom klientów. Cieszy nas, że te starania zostały docenione, a nasze produkty znalazły się w gronie liderów jakości na polskim rynku.
Pierwsze złote godło traktujemy jako szczególne zobowiązanie. To sygnał, że obrana przez nas droga jest właściwa, a konsumenci oczekują od nas dalszego rozwoju i podnoszenia standardów. Nagroda mobilizuje nas do jeszcze intensywniejszej pracy – zarówno nad poszerzaniem oferty, jak i utrzymywaniem najwyższego poziomu jakości.
Chcemy serdecznie podziękować wszystkim, którzy oddali na nas swój głos. To Państwa zaufanie sprawia, że SERTOP może się rozwijać i z dumą reprezentować kategorię serów topionych w Polsce. Obiecujemy, że nie spoczniemy na laurach – będziemy dalej dostarczać produkty, które towarzyszą codziennym posiłkom i wyjątkowym chwilom, łącząc tradycję, smak i jakość w najlepszym wydaniu” – napisano.
oprac.: K. Walkowiak