Karta lojalnościowa sieci Biedronka ma już 7 mln użytkowników. W samym 2018 r. dzięki karcie klienci mogli skorzystać z ponad 800 promocji na różnorodne produkty. Karta Moja Biedronka dawała też możliwość otrzymania dodatkowych naklejek w akcji Gang Słodziaków. Najwięcej w Polsce użytkowników karty jest w sklepie przy ul. Sienkiewicza w Łukowie. Natomiast najczęściej Moja Biedronka towarzyszy klientom podczas zakupów w sklepach sieci w Łodzi.
– Kartę lojalnościową Moja Biedronka wprowadziliśmy we wrześniu 2016 r. Po niespełna 2,5 roku liczba jej użytkowników przekroczyła już 7 mln. Grono to każdego dnia się powiększa – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu, odpowiedzialny za program lojalnościowy w sieci Biedronka.
W 2018 r. dla posiadaczy karty Moja Biedronka sieć przygotowała 805 różnych promocji, które objęły ponad 520 produktów. Największa liczba klientów zarejestrowała kartę lojalnościową Moja Biedronka w województwie mazowieckim.
Swoisty rekord zanotował sklep przy ul. Rokicińskich w Łodzi – blisko 70% zakupów dokonanych w nim od początku istnienia programu lojalnościowego odbyło się przy wykorzystaniu karty Moja Biedronka. Patrząc na rozkład według województw, prym w tej kategorii również wiedzie woj. łódzkie. Natomiast największe zakupy pod względem ich wartości, robią użytkownicy programu lojalnościowego Moja Biedronka w woj. świętokrzyskim.