50 sklepów z logo Sasanka

Aktualności

50 sklepów z logo Sasanka

W ramach nowego konceptu Grupy Chorten – Sasanka, skierowanego do małych sklepów, współpracę podjęło 50 punktów detalicznych w trzech województwach.

29 punktów w województwie podlaskim, 19 na Warmii i Mazurach oraz dwa w Mazowieckim – to obecnie zasięg sklepów działających pod szyldem Sasanka. Jest to format Grupy Chorten oferowany detalistom zwłaszcza z niewielkich miejscowości. Wprowadzając Sasanki ma ona bowiem na uwadze specyfikę prowadzenia biznesu opartego na handlu tradycyjnym także na wsiach i w małych miasteczkach, gdzie sklep odwiedza ograniczona grupa klientów, a sprzedaż prowadzona jest na kilkudziesięciu metrach powierzchni.

Sasanka nie jest siecią ani rodzajem twardej franczyzy, z właścicielami podpisywane są umowy partnerskie. Dają  one kupcom możliwość korzystania z efektu skali uzyskanemu w grupie zakupowej.

– Sasanka to oferta współpracy  dla tych detalistów, którzy mają niewielkie sklepy i trudno jest im działać w pojedynkę na konkurencyjnym rynku – powiedziała Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Sklepy Sasanka działają pod wspólnym logo. Obecnie obandowane są już dwie pierwsze lokalizacje – placówki handlowe w miejscowościach Bajki Zalesie oraz Karpowicze na Podlasiu.