6 listopada spółka Alma Market uruchomiła swoje kolejne delikatesy w Warszawie. Obiekt mieści się Centrum Handlowym Ferio na terenie dzielnicy Wawer, przy ul. Szpotańskiego 4. Nowa Alma liczy prawie 1000 m2 sali sprzedaży i oferuje ponad 14 tys. produktów z pełnego asortymentu Delikatesów.
Spółka Alma Market otwarła w tym roku 5 nowych sklepów. Tym samy sieć zwiększyła się do 48 placówek w Polsce. W sumie powierzchnia sklepów spółki wzrosła do 106 tys. m2. Firma sprzedaje towar również online przez www.alma24.pl, który obejmuje 17 aglomeracji w Polsce.
– Alma dba o stały rozwój sieci swoich sklepów. Otwarcie w galerii Ferio to zwieńczenie tegorocznych starań, by delikatesy były łatwo dostępne dla jak największej rzeszy klientów w Polsce. Oczywiście w zależności od wyników, na bieżąco optymalizujemy liczbę naszych placówek. W tym roku uruchomiliśmy 5 nowych delikatesów. Dzięki temu liczba sklepów Alma z roku na rok regularnie rośnie – powiedział Jacek Sobczyk, dyrektor operacyjny Alma Market SA..