To kolejny rok pełen rekordów nie tylko dla Fundacji, ale również dla Lidl Polska. Firma już po raz 13. zagrała razem z WOŚP w słusznej sprawie! Sieć Lidl Polska przekazała Fundacji 6 mln zł! Środki te przyczynią się do realizacji celów 30. Finału – zakupu sprzętu zapewniającego najwyższe standardy diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Co warto podkreślić, w ciągu ostatnich 13 edycji firma przekazała rekordowe 39 mln zł.
Jak co roku, wszyscy darczyńcy, partnerzy i wolontariusze, z zapartym tchem czekali na pierwsze wyniki oraz podsumowanie zbiórek WOŚP. Część z nich poznaliśmy już w trakcie Wielkiego Finału. Dodatkowo dzisiaj, w trakcie konferencji, Fundacja ogłosiła oficjalne kwoty i rozliczenie zbiórek. Dla Lidl Polska to już 13 lat współpracy z Fundacją WOŚP. Zbiórki pieniężne w sklepach Lidl Polska trwały tym razem 6 tygodni oraz zaowocowały zebraniem ponad 6 mln zł. Od początku współpracy sieci z Fundacją to łącznie ponad 39 mln zł. W tym roku cel jest jak zawsze ważny i potrzebny – 30. Finał wspiera okulistykę dziecięcą.
– Podziękowania kieruję w szczególności w stronę klientów i pracowników Lidl Polska. Po raz kolejny udowodniliśmy, jak wiele dobra możemy wspólnie uczynić! Łącznie, przez 13 lat naszego zaangażowania w zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zebraliśmy 39 mln zł. Cieszę się, że te pieniądze pozwolą na wsparcie 30. Finału WOŚP. Jestem dumny z zespołu Lidl Polska, który liczy w tej chwili 25 000 osób! Po raz kolejny pokazaliśmy wielką siłę i solidarność – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.
źródło: Lidl