W roku swojego 30-lecia Biedronka kontynuuje rozwój, otwierając już w pierwszym miesiącu roku symboliczne 30 nowych placówek w całej Polsce. To kolejny ważny moment w jubileuszowym roku sieci, która przez trzy dekady obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija.
Styczniowe otwarcia nowych sklepów Biedronki objęły m.in. Warszawę, Radków, Lubomię, Sochaczew, Pęczniew, Rzeszów, Nową Sól czy Tarnobrzeg.
– Styczeń to dla nas szczególny miesiąc – rozpoczynamy nowy rok z nowymi sklepami i jednocześnie świętujemy 30-lecie Biedronki. Nieustannie inwestujemy w rozwój sieci, by zapewnić klientom w całej Polsce jeszcze większy komfort zakupów i dostęp do szerokiej oferty produktów w najniższych cenach. Nie planujemy zwalniać tempa i w 2025 roku będziemy kontynuować intensywny rozwój sieci otwierając kolejne placówki zarówno w mniejszych, jak i większych miejscowościach. Ten jubileuszowy rok to okazja, by podziękować naszym klientom za zaufanie, jakim nas obdarzają od 30 lat – Paweł Stolecki, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu w sieci Biedronka.
Ekologiczne rozwiązania i nowoczesny design
Nowe sklepy Biedronki wyznaczają standardy nie tylko w zakresie komfortu zakupów, ale również w realizacji kompleksowej strategii zrównoważonego rozwoju. W placówkach wdrożono szereg nowoczesnych, przyjaznych środowisku rozwiązań. 21 sklepów zostało wyposażonych w instalacje fotowoltaiczne, a w kolejnych trzech lokalizacjach zostaną zamontowane w najbliższym czasie. Zastosowane rozwiązania energooszczędne, w tym nowoczesne oświetlenie LED oraz systemy zarządzania energią, pozwalają zredukować zużycie energii nawet o 15%. To znaczący krok w kierunku optymalizacji kosztów operacyjnych i zmniejszenia śladu węglowego sieci.
W ramach konsekwentnej strategii rozbudowy infrastruktury dla pojazdów elektrycznych, Biedronka planuje instalację kolejnych ładowarek na parkingach dwóch nowych sklepów -na ul. Komunalnej 1 w Nowej Wsi Wielkiej oraz w Kórniku na Os. Krasickiego 1. To element szerszego planu rozwoju sieci punktów ładowania w całym kraju, który pozwoli kierowcom aut zeroemisyjnych na wygodne ładowanie pojazdów w trakcie codziennych zakupów. Sieć systematycznie zwiększa dostępność tej usługi, odpowiadając na rosnące potrzeby właścicieli pojazdów elektrycznych. Kolejnym krokiem w kierunku zrównoważonego rozwoju jest wprowadzenie elektronicznych etykiet cenowych w aż 28 nowych placówkach. To nowoczesne rozwiązanie nie tylko usprawnia proces aktualizacji cen, ale przede wszystkim znacząco redukuje zużycie papieru.
Dodatkowo, aż 25 z 30 nowo otwartych placówek zostało wyposażonych w lady tradycyjne, które oferują wybór świeżych mięs, wędlin, serów, ryb oraz produktów od lokalnych dostawców na wagę, dostępnych w konkurencyjnych cenach. To rozwiązanie wyróżnia Biedronkę na polskim rynku handlowym i spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród klientów.
źródło: Biedronka
oprac.: K. Walkowiak