W tym roku NielsenIQ obchodzi 30 rocznicę obecności na polskim rynku. “Przeszliśmy razem długą drogę, ale to dopiero początek” – czytamy w komunikacie.
Firma badawcza NielsenIQ opublikowała komunikat z okazji 30. lecia istnienia na polskim rynku. “Nasza historia [w Polsce – red.] rozpoczęła się na początku lat 90., kiedy nowoczesny handel zaczął się intensywnie rozwijać, a nasi klienci z branży FMCG zaczęli potrzebować wiarygodnych i dokładnych danych o sprzedaży detalicznej do budowania strategii oraz podejmowania decyzji biznesowych. Od tego czasu nieustannie rozwijaliśmy i dostosowywaliśmy nasze rozwiązania w Polsce do potrzeb naszych klientów, aby wspierać ich rozwój” – czytamy.
Z tej okazji na swojej stronie internetowej NielsenIQ przedstawił historię i rozwój NielsenIQ w Polsce wraz z ewolucją polskiego rynku i gospodarki.
źródło: NielsenIQ