Firma Zbyszko Company odświeżyła w tym sezonie etykiety serii napojów gazowanych 3 Owoce. Trójka zyskała nowy przestrzenny kształt oraz teksturę. Nowe logo wzorowane jest na strukturze liścia, co podkreśla naturalność serii 3 Owoce, która nie zawiera w składzie sztucznych słodzików i konserwantów. Zmianie uległy również kolory etykiet – są bardziej nasycone i soczyste, co ma lepiej korespondować z owocowymi smakami marki. – Firma Zbyszko Company nieustannie dąży do wprowadzania produktów które będą spełniały potrzeby konsumentów. Poza tym, że stawiamy na niepowtarzalny i orzeźwiający smak, chcemy dać naszym klientom produkty charakteryzujące się nowoczesną formą opakowania i designerską grafiką etykiety. Zmiana etykiety to bowiem nie pierwsze w tym sezonie unowocześnienie w serii produktów 3 Owoce Gazowane. Od niedawna można nabyć 3 Cytryny i 3 Pomarańcze w puszce typu slim o pojemności 250 ml. – mówi Marcin Bojanowicz, dyrektor marketingu firmy Zbyszko Company.