Ponad 230 tysięcy widzów zasiadło na wirtualnym stadionie Heinekena podczas trwania promocji „Wszystkie Drogi Prowadzą do Finału”. W jej trakcie można było obejrzeć wybrany mecz fazy pucharowej UEFA Champions League w jakości HD.
230 tysięcy widzów to ponad dwukrotność pojemności największego stadionu zbliżających się właśnie Mistrzostw Świata FIFA – Maracana w Rio de Janeiro i ponad czterokrotność Stadionu Narodowego w Warszawie. To też łączna liczba osób oglądających transmisje meczów Ligi Mistrzów UEFA na stronie internetowej – absolutny rekord jeśli chodzi o streaming meczów na żywo.
Największą oglądalność serwis zanotował w trakcie meczów, które nie były dostępne w otwartej telewizji. Półfinałowy mecz Realu Madryt z Bayernem Monachium obejrzało aż 48 tysięcy widzów z całej Polski. Co najmniej kilkutysięczną publiczność przyciągały też te mecze, które można było za darmo obejrzeć w telewizji. Świadczyć to może o tym, że coraz chętniej korzystamy z komputera lub laptopa zamiast tradycyjnego telewizora, także do oglądania wydarzeń sportowych.
Ponad 230 tysięcy widzów zasiadło na wirtualnym stadionie Heinekena podczas trwania promocji „Wszystkie Drogi Prowadzą do Finału”. W jej trakcie można było obejrzeć wybrany mecz fazy pucharowej UEFA Champions League w jakości HD.
230 tysięcy widzów to ponad dwukrotność pojemności największego stadionu zbliżających się właśnie Mistrzostw Świata FIFA – Maracana w Rio de Janeiro i ponad czterokrotność Stadionu Narodowego w Warszawie. To też łączna liczba osób oglądających transmisje meczów Ligi Mistrzów UEFA na stronie internetowej – absolutny rekord jeśli chodzi o streaming meczów na żywo.
Największą oglądalność serwis zanotował w trakcie meczów, które nie były dostępne w otwartej telewizji. Półfinałowy mecz Realu Madryt z Bayernem Monachium obejrzało aż 48 tysięcy widzów z całej Polski. Co najmniej kilkutysięczną publiczność przyciągały też te mecze, które można było za darmo obejrzeć w telewizji. Świadczyć to może o tym, że coraz chętniej korzystamy z komputera lub laptopa zamiast tradycyjnego telewizora, także do oglądania wydarzeń sportowych.