Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród, w tym vouchery na wakacje. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto w Polsce.
Sklepy Netto od ponad 23 lat są otwarte na potrzeby polskich konsumentów. Obecnie sieć posiada ok. 370 sklepów oraz zatrudnia ponad 5,5 tysiąca osób. Daje jej to trzecie miejsce na krajowym rynku dyskontów. Marka nie tylko sprawnie reaguje na zmieniające się potrzeby konsumentów, ale też niejednokrotnie wyprzedza trendy – jako pierwsza wprowadziła w swoich sklepach „Półkę Zdrowia”, czyli stałe miejsce, w którym klienci mogą z łatwością znaleźć szereg wielu produktów z kategorii bio, wege, bezglutenowych lub tzw. zdrowej alternatywy.
Chcąc zaangażować klientów oraz podkreślić, iż Netto jest w Polsce od 23 lat, marka organizuje kampanię urodzinową. Jednym z jej elementów jest konkurs urodzinowy. Aby wziąć w nim udział, od 10 do 30 września trzeba zrobić zakupy o wartości minimum 23 zł. Następnie należy sfotografować liczbę 23 w dowolnej formie i aranżacji. Może to być numer domu, mieszkania bądź też numer na koszulce ulubionego sportowca – w tym przypadku kreatywność leży po stronie uczestników. Kolejny krok to wgranie swojego zgłoszenia na stronę konkursową: konkursnetto.pl, tam musi się podać również numer paragonu. Na zwycięzców czekają nagrody: 12 voucherów na wakacje, o wartości 5 tys. zł każdy, 69 bonów zakupowych o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Netto, 45 produktów Clatronic, 60 zestawów kosmetyków, 30 zestawów przypraw, 42 wkrętarki.
Sieć sklepów Netto z okazji swoich urodzin przygotowała także atrakcyjną promocję 2+1. Przy zakupie dwóch wybranych produktów, trzeci klient dostanie za 1 grosz. Promocja obowiązuje od 10 do 30 września.