23. urodziny MAKRO Polska

Aktualności

23. urodziny MAKRO Polska

30 sierpnia 2017

Sieć hurtowni MAKRO istnieje w Polsce już od 23 lat. Z tej okazji dystrybutor przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę produktową, promocje, rabaty i konkursy. Twarzą kampanii jest znany szef kuchni – Michel Moran. Specjalna oferta produktowa będzie się tematycznie zmieniać co dwa tygodnie i dotyczyć różnych kuchni: włoskiej (29 sierpnia – 11 września), francuskiej (12-25 września), greckiej (26 września – 9 października), hiszpańskiej (10-23 października). W halach MAKRO będą czekać degustacje, akcje kuponowe oraz ponad 1000 produktów w „urodzinowych” cenach. Klienci mogą także wziąć udział w urodzinowej loterii, w której do wygrania jest łącznie 20 dwuosobowych wycieczek do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu oraz cztery samochody marki Skoda. Pierwsze nagrody – pięć dwuosobowych wycieczek do Włoch i samochód Skoda Fabia – zostaną rozlosowane wśród klientów sieci, którzy zrobią zakupy za minimum 250 zł netto między 29 sierpnia a 11 września, a następnie zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl.