W 2020 r. Galerie Carrefour podpisały już łącznie 211 kontraktów, w tym 170 przedłużonych i 41 nowych umów najmu. Dzięki temu utrzymane zostały kontrakty z kluczowymi najemcami, a także rozszerzona i utrzymana została współpraca z mniejszymi i lokalnymi partnerami, będącymi częścią oferty Galerii Carrefour w całej Polsce.
Aktywna polityka komercjalizacji galerii, otwarta komunikacja i współpraca z najemcami umożliwiła osiągnięcie dobrego, jak na okoliczności 2020 r., wyniku obiektów Carrefour. Przełożyło się to na otwarcie kilkudziesięciu nowych sklepów, międzynarodowych sieci jak: Brillen, Calvin Klein, Diverse czy Rossmann, polskich brandów, m.in.: Czas na Herbatę, Dragon, Kraina Serów i Sinsay oraz partnerów działających na lokalnym rynku.
Firma finalizuje też obecnie formalności związane z przedłużaniem kolejnych umów, w ramach których przez najemców wykorzystywane są instrumenty związane z korzystaniem z tzw. tarczy antykryzysowej.
– Od początku pandemii staramy się rozumieć sytuację najemców, wychodzimy im naprzeciw i staramy się być maksymalnie elastyczni. Jednocześnie, przez cały rok naszymi działaniami marketingowymi staraliśmy się wspierać najemców i pozytywnie wpływać na ich biznesy – mówi Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska. – Dzięki temu udało nam się nie tylko utrzymać i rozszerzyć współpracę z wieloma markami, z którymi już wcześniej współpracowaliśmy, ale też przyciągnąć zupełnie nowe – dodaje Ewa Karska.