18 milionów Polaków pije już kawę „na mieście”. Okazuje się, że na małą czarną mamy ochotę rano, aby obudzić siły witalne, ale pijemy ją również dla przyjemności. Jedną z najpopularniejszych sieci convenience, w której Polacy każdego dnia rano piją świeżo mieloną kawę jest Żabka. Teraz sieć przygotowała specjalną akcję dla klientów, w ramach której do połowy listopada br. rozda dwieście tysięcy specjalnych kubków na darmową kawę w Żabka Café.
Każdego ranka, pod wybranymi sklepami Żabka z nowym logo, zlokalizowanymi w 27 miastach w Polsce, można otrzymać kubek o pojemności 200 ml uprawniający do darmowej kawy w Żabka Café. Należy jedynie podejść do kasy z kubkiem, aby sprzedawca zeskanował kod i nalać swój ulubiony napój. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości możliwości zakupu świeżo mielonej kawy w sklepach sieci Żabka oraz pozyskanie nowych klientów. Nie przypadkowo akcja organizowana jest jesienią, w tym czasie sprzedaż tego produktu rośnie kilkukrotnie.
Na tle convenience Żabka jest najsilniejszą marką w kategorii kaw, zarówno pod względem znajomości produktu oraz użytkowania. Jest także jedną z niewielu sieci, która może zaoferować kawę w mniejszych miejscowościach, których mieszkańcy według badań również chętnie skorzystaliby z oferty kawy na wynos. Sieć wprowadziła punkty kawowe już w 2012 r. i posiada już ponad 3,3 tys. punktów Żabka Café ze świeżo mieloną kawą: espresso, latte, cappuccino, czarną czy z mlekiem.