W tym roku forum będzie poświęcone tematyce rynków azjatyckich, których niewątpliwą zaletą jest liczba odbiorców, zróżnicowane potrzeby konsumentów, niesłabnący popyt na produkty made in EU. Istnieją jednak różnice, a nawet bariery, które trzeba sprawnie pokonać, by utrzymać kurs na sukces.
Pierwszy dzień forum będzie poświęcony rynkowi rosyjskiemu i przygotowaniom do wdrożenia nowego systemu track & trace. Tego dnia przeprowadzony zostanie niezwykle szeroki panel ekspertów, wywodzących się z sektorowej organizacji rosyjskiej, Cosmetics Europe i międzynarodowej kancelarii prawnej, który pokaże wiele perspektyw oceny nowej rosyjskiej regulacji. Będą z nami m.in. Elsa Dietrich (Cosmetics Europe), Grzegorz Sinacki (Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii) czy Alexander Bychkov (partner w moskiewskim biurze Baker McKenzie).
W drugim dniu forum odbędą się rozmowy z praktykami, m.in. Danni Chen (REACH24), Arkadiuszem Tarnowskim (Polska Agencja Inwestycji i Handlu; Zagraniczne Biuro Handlowe Korea) i Krzysztofem Grabką (Inglot), o rynkach dalekowschodnich. W jaki sposób podbić rynek chiński opowiedzą przedsiębiorcy od lat z sukcesem prowadzący tam interesy, przedstawiciele podmiotów wspierających przedsiębiorców w wejściu i utrzymaniu się na tym gigantycznym rynku oraz analitycy trendów. Dyskusje będą też dotyczyć regulacji prawnych wpływających na sektor w Korei, Wietnamie, Tajlandii czy Indonezji.
Źródło: Centrum Prasowe PAP