Trwa kampania makaronów Malma, której pierwszą odsłoną był spot prezentujący kulinarne nawyki, jakim ulegają amatorzy kuchni włoskiej w Polsce. Obecnie na kanale marki w serwisie You Tube można obejrzeć 12 unikalnych filmów, odzwierciedlających zbiór kulinarnych zasad i przykazań, prezentowanych przez Kuchnię Dantego.
W kampanii Malma współpracuje z Kuchnią Dantego, czyli dwójką Włochów, którzy wypowiedzieli bezkompromisowy pojedynek wszystkim nawykom, przyzwyczajeniom, pokusom i grzechom popełnianym przeciwko włoskiej kuchni. W 12 filmach w zabawny sposób prezentują oni niestandardowe podejście do włoskiej kuchni oraz pokazują niesztampowe rozwiązania kulinarne. „Carbonara – bez śmietanki!”, „Szykując makaron – łamcie schematy”, „Gotujcie z miłością”, „W dużym garnku – dużo wody” – takimi tytułami opatrzone są ujęte w lekkiej, filmowej formule przykładowe lekcje włoskiej kuchni w najnowszej kampanii Malmy. Seria dynamicznych, humorystycznych, ale również merytorycznych spotów cieszy się ogromną popularnością w mediach społecznościowych, gdzie miłośnicy kuchni makaronowej z wielkim zainteresowaniem śledzą rady naszych ekspertów. Makaron z sosem, czy sos z makaronem? Czy warto myć bazylię? Jak komponować przyprawy? Odpowiedzi mogą zaskoczyć.
Alfredo i Leonardo w kampanii podkreślają, że idealnym elementem dań z ich ojczyzny jest Malma – makaron, który został stworzony z myślą o włoskiej kuchni i którego jakość potwierdzają sami Włosi.