Sieć sklepów Carrefour powiększyła się w listopadzie bieżącego roku o łącznie 11 nowych sklepów convenience. Sklepy zostały otwarte w kilku regionach kraju.
Najwięcej sklepów uruchomiono w Warszawie, pozostałe zostały otwarte m.in. w Wadowicach, Skawinie i Opolu. Placówki handlowe dołączyły do stale rozwijanej sieci sklepów osiedlowych Carrefour, która liczy już ponad 600 sklepów.
– Zarówno format sklepów franczyzowych Carrefour, jak i ich asortyment, dobieramy specjalnie do danej lokalizacji i oczekiwań klientów. Nasze sklepy funkcjonują i na osiedlach mieszkaniowych czy przedmieściach, i w centrach dużych miast, a także w mniejszych miejscowościach oraz na terenach wiejskich – mówi Marek Lipka, Dyrektor ds. Franczyzy i Sklepów Convenience w Carrefour Polska. –Stale pracujemy nad nowymi konceptami i rozwiązaniami, które będą atrakcyjne dla naszych klientów i franczyzobiorców.
Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.