Coraz większą popularnością klientów cieszą się kasy samoobsługowe, których w Lidlu w sierpniu jest już tysiąc. Osoby dokonujące codziennych zakupów zauważyły, że dzięki samodzielnemu kasowaniu produktów skraca się czas jaki przebywają w sklepie.
– W Lidl Polska stawiamy na innowacje, pamiętając jednak, że każde nowe rozwiązanie ma realnie wpłynąć na poprawę komfortu naszych klientów oraz pracowników. Kolejnym wygodnym rozwiązaniem, które testujemy z sukcesami od wielu miesięcy są kasy samoobsługowe. Zauważamy, że przekonuje się do nich coraz więcej naszych klientów. Korzystając z takiej kasy podchodzimy bezpośrednio do urządzenia, omijając ewentualną kolejkę, a tempo kasowania wyznaczamy sobie sami. W naszych sklepach od 10. sierpnia znajdzie się już 1000 takich urządzeń. Jednym z głównych celów wprowadzenia kas samoobsługowych jest odciążenie pracowników, którzy mają więcej czasu, aby zająć się innymi zadaniami na sali sprzedaży – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.
Foto: bigstockphoto.com
oprac. P.Ł.