100 tysięcy fanów Żabki na Facebooku

Aktualności

100 tysięcy fanów Żabki na Facebooku

25 lipca 2014

Liczba fanów na oficjalnym profilu: Żabka Blisko Szybko Wygodnie przekroczyła w lipcu 100 tysięcy. To najszybszy wzrost odnotowany w ostatnich miesiącach wśród fanpage’y firm z branży detalicznej.

Fanpage Żabka Blisko Szybko Wygodnie odnotował w ostatnim czasie wysoki wzrost zainteresowania ze strony internautów. W czerwcu br. liczba fanów wynosiła blisko 87 tysięcy, wykazując aż 30% wzrost w stosunku do poprzedniego miesiąca. Natomiast już w lipcu liczba polubień profilu przekroczyła 100 tysięcy.

Według czerwcowych analiz Sotrender, fanpage firmy znajdował się na 6. miejscu zestawienia wśród firm branży detalicznej  pod względem liczby fanów w portalu społecznościowym Facebook. Jest to największy, bo ponad 20 tysięczny wzrost liczby fanów nie tylko wśród sklepów typu convenience, które umożliwiają klientom drobne zakupy blisko miejsca zamieszkania, ale także sieci supermarketów i centrum handlowych na terenie całego kraju, w tak krótkim czasie.

Wraz ze zwiększającą się liczbą fanów profilu rośnie liczba tych, którzy trafiają na niego dzięki aktywności znajomych, udostępnianiu wpisów, przekierowań ze strony www, newslettera. Duża część nowych odbiorców to osoby zainteresowane marką Żabka. W czerwcu było to blisko 9500 nowych polubień.

Liczba fanów profilu rośnie równie szybko jak liczba nowych sklepów Żabka. Codziennie otwierane są średnio 2 sklepy tej sieci. Dzięki bezpośredniej interakcji z fanami, Żabka może być blisko swoich klientów i szybko odpowiadać na ich potrzeby, co wpisane jest w DNA marki. Osoby skupione wokół fanpage’a firmy chętnie sprawdzają aktualną ofertę i promocje, dzielą się swoimi preferencjami zakupowymi i biorą udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.