Żywiec

W sobotni wieczór w Poznaniu wystartowała tegoroczna edycja trasy koncertowej Męskie Granie. Na scenie na poznańskiej cytadeli kilka tysięcy widzów podziwiało występy m.in. Krzysztofa Zalewskiego, Dawida Podsiadło, Korteza, Comy.

Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również  działaniami w internecie.

Zwiększenie o 15 gr kaucji zwrotnej za butelki po piwie spowodowało, że Polacy zaczęli oddawać ich więcej do sklepów. Cena zachęca ludzi do zwrotów, ale dla niektórych nadmiar butelek jest problemem.

Po świetnie przyjętym koncercie w Poznaniu, sponsorowana przez markę Żywiec trasa Męskiego Grania przenosi się do Wrocławia. W Pergoli zagrają artyści z różnych muzycznych światów m.in. COMA, HEY, KAMP!, Kortez, MIUOSH i ØRGANEK. Wieczór pełen najlepszej polskiej muzyki zamknie występ MĘSKIE GRANIE ORKIESTRA.

W sobotę w Poznaniu wystartowała trasa koncertowa Męskie Granie 2017 sponsorowana przez firmę Żywiec. To już ósma edycja tej trasy koncertowej, która odwiedza kilka miast w Polsce prezentując różne style i gatunki muzyczne, przełamując konwencje zapewnia uczestnikom niezapomniane wrażenia.

Rusza kampania promująca Męskie Granie - trasę koncertową, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Od dzisiaj w telewizji emitowane będą spoty wspierające muzyczne wydarzenie. 

Męskie Granie powraca już po raz ósmy. Sponsorowana przez Żywiec trasa koncertowa łączy różne style i gatunki, przełamuje konwencje oraz wprowadza nową jakość na polskiej scenie.

Żywiec Męskie Granie - jedno z najciekawszych wydarzeń muzycznych sezonu powraca po raz siódmy! W tym roku organizatorzy zapowiadają zaskakujące połączenie stylów, gatunków i osobowości muzycznych. 

Chcesz obejrzeć dobry film? Spędzasz dużo czasu na jego wyborze pośród tysiąca tytułów? Aby ułatwić ten wybór, Żywiec przygotował sygnowaną marką kolekcję „101 filmów, które musisz zobaczyć”. Wybraną produkcję filmową można obejrzeć wchodząc na stronę www.101filmow.pl po wpisaniu kodu spod kapsla lub zawleczki piwa Żywiec w promocyjnym opakowaniu. Akcja rozpoczęła się 1 grudnia br. i potrwa do 28 lutego 2015 r.

Marka Żywiec po raz kolejny rzuciła rękawicę słownej sztampie i udowodniła, że plastyczność i wieloznaczność języka polskiego mają nie tylko wielki potencjał do zabawy słowem, ale są także niezwykle angażujące.

X