Żywiec

7 koncertów, ponad 50 wykonawców i utwór „Początek”, który na YouTubie obejrzano już ponad 37 milionów razy – za nami 9. edycja trasy Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. Cykl koncertów zwieńczył wielki finał w Żywcu, podczas którego wystąpili m.in. Krzysztof Zalewski, Nosowska oraz Męskie Granie Orkiestra. W Amfiteatrze pod Grojcem doskonałej polskiej muzyki słuchało ponad 9 tys. osób, a prawie milion oglądało transmisję na żywo w internecie.

Już w najbliższą sobotę odbędzie się finałowy koncert trasy Męskie Granie 2018 sponsorowanej przez markę Żywiec. Na scenie w Amfiteatrze pod Grojcem zagrają m.in. Krzysztof Zalewski, Nosowska oraz projekt specjalny – ØNA. Na zakończenie wystąpi zespół będący kwintesencją trasy Męskie Granie, czyli Męskie Granie Orkiestra, który w tym roku tworzą m.in. Kortez, Podsiadło i Zalewski.

W sobotni wieczór w Poznaniu wystartowała tegoroczna edycja trasy koncertowej Męskie Granie. Na scenie na poznańskiej cytadeli kilka tysięcy widzów podziwiało występy m.in. Krzysztofa Zalewskiego, Dawida Podsiadło, Korteza, Comy.

Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również  działaniami w internecie.

Zwiększenie o 15 gr kaucji zwrotnej za butelki po piwie spowodowało, że Polacy zaczęli oddawać ich więcej do sklepów. Cena zachęca ludzi do zwrotów, ale dla niektórych nadmiar butelek jest problemem.

Po świetnie przyjętym koncercie w Poznaniu, sponsorowana przez markę Żywiec trasa Męskiego Grania przenosi się do Wrocławia. W Pergoli zagrają artyści z różnych muzycznych światów m.in. COMA, HEY, KAMP!, Kortez, MIUOSH i ØRGANEK. Wieczór pełen najlepszej polskiej muzyki zamknie występ MĘSKIE GRANIE ORKIESTRA.

W sobotę w Poznaniu wystartowała trasa koncertowa Męskie Granie 2017 sponsorowana przez firmę Żywiec. To już ósma edycja tej trasy koncertowej, która odwiedza kilka miast w Polsce prezentując różne style i gatunki muzyczne, przełamując konwencje zapewnia uczestnikom niezapomniane wrażenia.

Rusza kampania promująca Męskie Granie - trasę koncertową, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Od dzisiaj w telewizji emitowane będą spoty wspierające muzyczne wydarzenie. 

Męskie Granie powraca już po raz ósmy. Sponsorowana przez Żywiec trasa koncertowa łączy różne style i gatunki, przełamuje konwencje oraz wprowadza nową jakość na polskiej scenie.

Żywiec Męskie Granie - jedno z najciekawszych wydarzeń muzycznych sezonu powraca po raz siódmy! W tym roku organizatorzy zapowiadają zaskakujące połączenie stylów, gatunków i osobowości muzycznych. 

Strony

X

Przeczytaj również