Sokołów

 „Stówki” to najnowsza propozycja firmy Sokołów – pierwsze na rynku parówki przygotowane ze 100% mięsa z szynki wieprzowej. Co ważne, „Stówki” nie zawierają glutaminianu monosodowego, barwników i fosforanów. To produkt, który idealnie sprawdzi się jako wartościowy składnik diety. Został stworzony z myślą o osobach, poszukujących wyrobów o sprawdzonym składzie i dbających o właściwe komponowanie codziennych posiłków.

Salami Sokołów zostało najwyżej ocenione przez polskich konsumentów, w teście wędlin salami, przeprowadzonym przez Polski Instytut Badań Jakości. W badaniu zostały poddane ocenie najbardziej popularne marki dostępne na polskim rynku. Wzięła w nim udział reprezentatywna grupa konsumentów, którzy zostali poproszeni o ocenę najczęściej kupowanych marek salami. Z listy niemal 20 marek, konsumenci wybrali 6 najbardziej popularnych – wśród nich Salami Sokołów. Badani konsumenci wysoko ocenili jego świeżość, smak, jakość składników, brak „chemicznych ulepszaczy”.

Efektem zaangażowania naszych pracowników i menadżerów jest wzrost o 6,6% przychodów ze sprzedaży rok do roku, zysk operacyjny wyższy o 27,9% oraz umocnienie pozycji na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Niewątpliwym sukcesem było również sfinalizowanie przejęcia Grupy Gzella – przyznaje Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A.

Grupa Sokołów od lat inwestuje w pracowników poprzez wspieranie różnych form edukacji – od udostępniania platform szkoleniowych, przez finansowanie kursów doszkalających, a na refundacji kosztów studiów wyższych kończąc. Teraz firma jeszcze mocniej otwiera się na przyszłych pracowników, obejmując patronatem dwie klasy z Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Stanisława Reymonta w Sokołowie Podlaskim.

Na początku października Sokołów wprowadza dwie nowości produktowe – SOKOLIKI Kabanoski wieprzowe z dodatkiem cielęciny oraz SOKOLIKI Kabanoski wieprzowe z dodatkiem indyka. Produkty są uzupełnieniem marki SOKOLIKI znanej m.in. z Parówek drobiowych Sokoliki.

UOKiK wydał pozytywną opinię dotyczącą przejęcia przez firmę Sokołów zakładów mięsnych Gzella. Wniosek w tej sprawie wpłynął do urzędu w połowie lutego br.

Sokołów po raz kolejny znalazł się wśród najcenniejszych polskich marek konsumenckich. Doroczny Ranking, przygotowany przez dziennik „Rzeczpospolita”, potwierdził pozycję Sokołowa w branży mięsnej.

Sokołów po raz kolejny został partnerem Marcin Gortat Camp - akcji, której ideą jest promowanie aktywności fizycznej. To cykl treningów koszykarskich z udziałem dzieci i młodzieży, których organizatorem jest fundacja polskiego zawodnika grającego w barwach Washington Wizards – Marcina Gortata. W tym roku impreza obchodzi jubileusz 10-lecia. Campy są imprezą dwudniową i składają się z Campu dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo oraz standardowego Marcin Gortat Camp i JR NBA Clinic.

6 popularnych kurortów, ogromna ilość atrakcji i tysiące gości – ruszyła 10 edycja „Projektu Plaża” telewizji TVN. Po raz kolejny partnerem projektu została firma Sokołów S.A., która przez kolejne wakacyjne weekendy zaprasza do swojej plażowej strefy.

Dziewięć produktów Sokołowa zdobyło prestiżowe wyróżnienie Poznaj Dobrą Żywność, przyznawane wyrobom o najwyższej, niezmiennej jakości i doskonałym smaku przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. 

Strony

X