Sokołów

Sokołów poszerza swój asortyment o kolejną nowość, wprowadzając pasty mięsno-warzywne. Pasty świetnie sprawdzą się jako element zdrowej, odpowiednio zbilansowanej codziennej diety. Powstają z wysokiej jakości składników i nie zawierają konserwantów i glutaminianu sodu. Wyśmienicie smakują na kanapkach, ale też na ciepło, jako dodatek do dań. Dostępne są w czterech wariantach – Kurczak z brokułem i szpinakiem, Kurczak z warzywami, Wieprzowina z grillowaną papryką, Wieprzowina z warzywami.

Gołąbki, bigos, fasola po bretońsku – to klasyki, niezmiennie cieszące się popularnością wśród wielbicieli tradycyjnych smaków. Teraz są dostępne w nowej, warzywnej odsłonie. Sokołów poszerza bezmięsną linię „Z gruntu dobre” o dania gotowe, takie jak: bigos warzywny, soczewica z suszonymi pomidorami, mix po bretońsku, gołąbki z warzywami w sosie pomidorowym oraz gołąbki z warzywami w sosie grzybowym. Wszystkie powstają ze 100% naturalnych składników i nie zawierają konserwantów.

 „Stówki” to najnowsza propozycja firmy Sokołów – pierwsze na rynku parówki przygotowane ze 100% mięsa z szynki wieprzowej. Co ważne, „Stówki” nie zawierają glutaminianu monosodowego, barwników i fosforanów. To produkt, który idealnie sprawdzi się jako wartościowy składnik diety. Został stworzony z myślą o osobach, poszukujących wyrobów o sprawdzonym składzie i dbających o właściwe komponowanie codziennych posiłków.

Salami Sokołów zostało najwyżej ocenione przez polskich konsumentów, w teście wędlin salami, przeprowadzonym przez Polski Instytut Badań Jakości. W badaniu zostały poddane ocenie najbardziej popularne marki dostępne na polskim rynku. Wzięła w nim udział reprezentatywna grupa konsumentów, którzy zostali poproszeni o ocenę najczęściej kupowanych marek salami. Z listy niemal 20 marek, konsumenci wybrali 6 najbardziej popularnych – wśród nich Salami Sokołów. Badani konsumenci wysoko ocenili jego świeżość, smak, jakość składników, brak „chemicznych ulepszaczy”.

Efektem zaangażowania naszych pracowników i menadżerów jest wzrost o 6,6% przychodów ze sprzedaży rok do roku, zysk operacyjny wyższy o 27,9% oraz umocnienie pozycji na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Niewątpliwym sukcesem było również sfinalizowanie przejęcia Grupy Gzella – przyznaje Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A.

Grupa Sokołów od lat inwestuje w pracowników poprzez wspieranie różnych form edukacji – od udostępniania platform szkoleniowych, przez finansowanie kursów doszkalających, a na refundacji kosztów studiów wyższych kończąc. Teraz firma jeszcze mocniej otwiera się na przyszłych pracowników, obejmując patronatem dwie klasy z Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Stanisława Reymonta w Sokołowie Podlaskim.

Na początku października Sokołów wprowadza dwie nowości produktowe – SOKOLIKI Kabanoski wieprzowe z dodatkiem cielęciny oraz SOKOLIKI Kabanoski wieprzowe z dodatkiem indyka. Produkty są uzupełnieniem marki SOKOLIKI znanej m.in. z Parówek drobiowych Sokoliki.

UOKiK wydał pozytywną opinię dotyczącą przejęcia przez firmę Sokołów zakładów mięsnych Gzella. Wniosek w tej sprawie wpłynął do urzędu w połowie lutego br.

Sokołów po raz kolejny znalazł się wśród najcenniejszych polskich marek konsumenckich. Doroczny Ranking, przygotowany przez dziennik „Rzeczpospolita”, potwierdził pozycję Sokołowa w branży mięsnej.

Sokołów po raz kolejny został partnerem Marcin Gortat Camp - akcji, której ideą jest promowanie aktywności fizycznej. To cykl treningów koszykarskich z udziałem dzieci i młodzieży, których organizatorem jest fundacja polskiego zawodnika grającego w barwach Washington Wizards – Marcina Gortata. W tym roku impreza obchodzi jubileusz 10-lecia. Campy są imprezą dwudniową i składają się z Campu dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo oraz standardowego Marcin Gortat Camp i JR NBA Clinic.

Strony

X