Ranking

Bank Światowy opublikował kolejną edycję raportu „Doing Business”, w którym opisuje i porównuje warunki prowadzenia biznesu w niemal wszystkich krajach świata. Polska znalazła się w rankingu na 33. miejscu, tracąc 6 pozycji w stosunku do ubiegłorocznego wyniku.

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy otrzymała wyróżnienie w raporcie „1000 Companies to Inspire Europe” opublikowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Londynie (London Stock Exchange). OSM Piątnica znalazła się w raporcie jako jedna z 30 polskich firm i jako jedyna reprezentująca branżę mleczarską.

Woda butelkowana to jeden z najczęściej kupowanych produktów w Polsce i jako artykuł pierwszej potrzeby jest dostępna w każdym sklepie spożywczym. Pomimo tego nie w każdym miejscu znajduje się pełną ofertę. W kolejnej edycji rankingu największych firm oferujących w Polsce butelkowane wody Grupa Eurocash wraz Polską Izbą Handlu, oceniła, czy strategie stosowane przez producentów nie pomniejszają znaczenia małoformatowych sklepów.

Kantar Millward Brown opublikował po raz dwunasty ranking „BrandZTM Top 100 Most Valuable Global Brands”. Wśród stu najcenniejszych światowych marek znaleźli się także przedstawiciele branży FMCG.

Już po raz 14. dziennik Rzeczpospolita zaprezentował ranking krajowych znaków towarowych, ocenianych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej. Żywiec Zdrój po raz kolejny okazał się najmocniejszą marką wodną na rynku, zajmując aż 2. miejsce w kategorii napojów bezalkoholowych.

W XIV edycji przygotowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” rankingu „Najcenniejsza Polska Marka 2017”, wódka Żubrówka zdobyła najwyższy laur w kategorii napojów alkoholowych, łącznie z piwem.

Została ogłoszona kolejna edycja Światowego Indeksu Bezpieczeństwa Żywnościowego dla 113 krajów. W tym roku Polska zajęła 27 miejsce na świecie i 17 w Europie, tym samym znajdując się w grupie państw o najlepszych standardach żywności. 

X