Purella

Mamy dla Ciebie plan na Nowy Rok. Wprowadź z nami zdrowe nawyki i bądź najlepszą wersją siebie. Wspólnie z Anią Starmach i Ewą Chodakowską Purella Superfoods prezentuje linie innowacyjnych produktów dzięki którym zmienisz swoje przyzwyczajenia na lepsze.

Celem Purella Superfoods jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań w branży FMCG i budowanie rynku superfoods. Firma chce stać się liderem, który będzie kreował trendy i edukował konsumentów na temat możliwości wykorzystania superfoods. Aby to zrobić rozpoczęto plan budowania nowych kategorii, które będą wykorzystywały koncepcję Superfoods. W tym roku rozpoczyna się od trzech nowych kategorii takich jak płatki, mieszanki ziołowe, a także superfoods zamknięte w wygodnych kapsułkach do wygodnego zastosowania każdego dnia. Podczas budowania rozwiązań skorzystano z podejścia Design Thinking, rozpoczynając od konsumentów i klientów, zebrano informacje o tym jak najlepiej połączyć superfoods z nowymi kategoriami. Wynik poszukiwań to właśnie trzy nowe kategorie.

Pod hasłem „Dobre jedzenie, lepsze życie” rusza wspólny projekt dystrybucyjny innowatorów na rynku zdrowej żywności. DayUp (Arteta), Purella z markami BeRAW i Superfoods oraz Bracia Sadownicy rozpoczynają współpracę przy budowie wspólnych sił sprzedaży obsługujących rynek handlu tradycyjnego.

X

Przeczytaj również