Program lojalnościowy Clubcard debiutuje online

Aktualności

Program lojalnościowy Clubcard debiutuje online

06 sierpnia 2015

Bony, kupony i karta Clubcard w telefonie? Teraz to możliwe. Od sierpnia posiadacze karty Clubcard mogą założyć internetowe konto Clubcard, a także skorzystać z nowej aplikacji mobilnej. Dzięki tym zmianom klient może w każdej chwili sprawdzać przygotowane dla niego oferty, wydrukować swoje bony i kupony lub po prostu skorzystać z nich podczas zakupów, wyświetlając je na swoim smartfonie.

Moje konto Clubcard umożliwia wygodne zarządzanie danymi, wgląd w historię transakcji i dostęp do przysługujących klientowi bonów i kuponów. Poprzez Moje konto Clubcard klient nie tylko sprawdzi, z jakich ofert może skorzystać, ale również samodzielnie wydrukuje interesujące go bony i kupony. Otrzyma także bieżący podgląd transakcji i stanu punktów Clubcard, zgromadzonych na jego koncie.

Aplikacja mobilna Clubcard, pobrana na telefon komórkowy, umożliwia swobodne zarządzanie kontem Clubcard, niezależnie od miejsca przebywania. Posiadacze aplikacji nie muszą mieć przy sobie ani karty Clubcard, ani papierowych bonów i kuponów Clubcard, wystarczy, że w czasie zakupów wyświetlą bony lub kupony na ekranie smartfona. Aplikacja jest dostępna na telefony z systemami Android, Windows, iOS.

Klienci chcą mieć dostęp do swojego programu lojalnościowego Clubcard w dowolnym czasie i miejscu. Teraz mają taką możliwość. To największa zmiana w programie od początku jego funkcjonowania – mówi Dariusz Zygadło, Kierownik Projektu w zespole Clubcard Tesco Polska.

Program Clubcard to największy program lojalnościowy sieci handlowych w Polsce. Kartę Clubcard nosi w swoim portfelu ponad 6 milionów Polaków. Dzięki przynależności do programu, klienci gromadzą punkty, które następnie są przeliczane na bony na zakupy w Tesco, a także otrzymują zniżki na swoje ulubione produkty.