podsumowanie roku

Nowe produkty, szukanie nietradycyjnych sposobów promocji, otwarcie na nową grupę docelową – miniony rok dla Perfetti Van Melle, jednego z największych producentów słodyczy w Polsce, jest dowodem na to, że innowacyjność zdecydowanie się opłaca. 2018 rok obfitował w wiele słodkich sukcesów firmy, która obchodziła 25 lat istnienia na polskim rynku.

Zgodnie z zapowiedziami SPAR Polska zrealizował zakładane przekroczenie miliarda złotych obrotu w ubiegłym roku i zamknął go kwotą ponad 1 170 mln zł, jednocześnie odnotowując liczbę 250 sklepów sieci działających w kraju pod szyldem SPAR. 

Tesco opublikowało wyniki finansowe za ostatni rok. Roczny zysk wzrósł o 28 proc. Poprawiono rentowność, a marża operacyjna grupy osiągnęła w drugiej połowie ubiegłego roku 3,0%.

Przyjęta przez Carrefour Polska w 2017 r. strategia omnikanałowości zaowocowała wdrożeniem nowych, innowacyjnych projektów, otwarciami sklepów i wzrostem wyników poszczególnych formatów handlowych. W nadchodzącym roku firma chce wzmocnić swoją pozycję lidera przemian technologicznych w handlu oraz rozpocząć transformację żywieniową w Polsce.

Wczoraj odbyło się Walne Zgromadzenie Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita, na którym Prezes Zarządu Dariusz Sapiński przedstawił sprawozdanie z działalności firmy wraz z wynikami roku 2017. 

Grupa super- i hipermarketów E.Leclerc Polska osiągnęła w 2017 r. obroty na poziomie 2,8 mld zł. To najlepszy wynik marki w ciągu ostatnich lat i potwierdzenie słuszności wybranego kierunku rozwoju. 

X