pizza Guseppe

Ostatnia sobota lata w Krakowie, 7 godzin z pizzą Guseppe, 10 lat współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, przeszło 20 tysięcy miłośników YouTube, 32 stopnie Celsjusza „na polu”, 61 000 mkw. powierzchni  eventowej oraz niezliczona ilość twórców internetowych i okazji do interakcji z nimi. Wszystko to za sprawą MeetUp 2019 .

Jeden dzień w Krakowie, 22 tysiące miłośników YouTuba, 61 000 mkw powierzchni  eventowej, masa dobrej zabawy i ona – Pizza Guseppe. Wszystko to miało miejsce podczas MeetUp 2018 – największego w Polsce spotkania fanów gier, zabawy i dobrej pizzy, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera.

Słodka nowość na polskim rynku – pizza czekoladowa od Dr. Oetkera, to propozycja dla wielbicieli zarówno pizzy jak i czekolady. 

W związku z wprowadzaniem od września pięciu nowych smaków pizzy Guseppe jesienią ruszy intensywna kampania promocyjna w TV i internecie wspierająca wprowadzenie pizzy Guseppe „Smaki Świata”.

Dr. Oetker wprowadza kolejną nowość – Guseppe „Smaki Świata”. Już we wrześniu pojawi się 5 oryginalnych smaków.

Na początku stycznia rozpocznie się Smakomania – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca pizzę Guseppe. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej smakomania.com, dostępnej również w wersji mobilnej oraz na Facebookowym profilu Guseppe.

X