Perfetti Van Melle

Jak wynika z najnowszych badań, Polacy chociaż kochają zakupy, należą do grona ostrożnych klientów, którzy nie dają się ponieść emocjom i zachowują zimną krew. Blisko połowa przebadanych osób deklaruje, że z promocji korzysta wyłącznie wtedy, kiedy dotyczą one produktów, które zamierzali wcześniej kupić. Co ciekawe, tylko mniej niż co dziesiąty badany przyznaje się do zamiłowania do wyprzedaży.

2 Hours Clean Breath od Mentos to innowacyjne, bezcukrowe pastylki zapewniające aż dwie godziny świeżego oddechu! Dzięki zastosowaniu specjalnych składników: cynku i ekstraktu z kory magnolii, gwarantują odświeżenie w każdej sytuacji, dodając pewności siebie podczas spotkań biznesowych oraz towarzyskich.

Co zrobić, aby przyciągnąć uwagę współczesnego klienta i namówić go do odwiedzenia tego, a nie innego sklepu? Okazuje się, że liczy się nie tylko dostępność i szerokość asortymentu czy wysokość cen, ale również customer experience, czyli całościowe postrzeganie doświadczeń związanych z firmą.

Święto babci i dziadka silnie wrosło w polską kulturę. Jednak mało kto wie lub pamięta, że tradycja ich obchodzenia pojawiła się dopiero w latach 60. ubiegłego wieku. Bez względu jednak na to, jak długo znany i celebrowany, bez wątpienia jest to szczególny, rodzinny moment podziękowań, wyrażanych w formie nie tylko życzeń, ale również drobnych, najczęściej słodkich upominków.

Najstarsi przedstawiciele generacji Pokolenia Z właśnie stają się samodzielnymi konsumentami. Jacy są? Co lubią, czy rzeczywistość, w której zostali wychowani warunkuje ich decyzje zakupowe? Przed tymi pytaniami stają właśnie współczesne marki, które chciałyby dotrzeć do serc (i portfeli) nowej, pokaźnej grupy potencjalnych klientów. Jakie strategie obiorą?

Planowane wydatki? Raczej nie w Polsce. Według najnowszych badań zaledwie co 10 konsument na zakupy wybiera się z wcześniej przygotowaną listą, a co trzeci robi to rzadko lub prawie nigdy. Wpływ tego trendu widać nie tylko w zawartości koszyka, a także w działaniach marketingowych firm.

Często i raczej niedaleko. Najnowsze badania wskazują, że polscy konsumenci zamiast kupowania na zapas, preferują regularne i krótkie wizyty w sklepach osiedlowych. Znacząco wyróżnia ich to od mieszkańców innych europejskich krajów oraz wpływa na oblicze handlu w Polsce.

W przeważającej części polskich domów decyzje o tym, co znajdzie się na liście produktów potrzebnych całej rodzinie, podejmuje kobieta. Panie, zdecydowanie częściej niż panowie, biorą na siebie również odpowiedzialność za robienie zakupów. To cenna wskazówka dla marketerów, którzy chcąc trafić z informacjami o danych produktach, czy usługach powinni odpowiednio dopasować przekaz reklamowy do grupy odbiorczej.

Wielkimi krokami zbliża się Dzień Kobiet. Warto zatem już teraz pomyśleć o wyjątkowym prezencie dla Pań. Świetnym pomysłem na podarunek są praliny i trufle z prawdziwej czekolady od The Belgian albo mała niespodzianka od Chupa Chups w postaci lizaka Surprise Hello Kitty z bohaterką, którą uwielbiają kobiety w różnym wieku.

Nowe produkty, szukanie nietradycyjnych sposobów promocji, otwarcie na nową grupę docelową – miniony rok dla Perfetti Van Melle, jednego z największych producentów słodyczy w Polsce, jest dowodem na to, że innowacyjność zdecydowanie się opłaca. 2018 rok obfitował w wiele słodkich sukcesów firmy, która obchodziła 25 lat istnienia na polskim rynku.

Strony

X