Perfetti Van Melle

Listopad to czas, kiedy coraz intensywniej zaczynamy się rozglądać za bożonarodzeniowymi prezentami dla bliskich. Jednym z pomysłów, który zawsze się sprawdza, są słodkości. Doskonałym upominkiem będą produkty The Belgian z prawdziwej belgijskiej czekolady.

Zbliża się jedno z ulubionych świąt młodzieży – Halloween. Chociaż tradycja przyszła z Ameryki, w Polsce całkiem dobrze się przyjęła. Nastolatki coraz częściej przebierają się w kostiumy rodem z horroru i ruszają po domach, aby zbierać słodycze. Z tej okazji Perfetti Van Melle skupia się na promocji lizaków w kształcie czach z serii Chupa Chups 3D.

Perfetti Van Melle – jeden z największych producentów słodyczy na świecie, m.in. cukierków Mentos czy lizaków Chupa Chups, od ćwierć wieku jest obecny na polskim rynku. Kto wie, jak wyglądałyby specjały tej firmy, gdyby nie podróż braci Van Melle do Polski na początku XX wieku?

Marka rozpoczęła działania skierowane do najmłodszych, których podstawą jest animowany teledysk. Jego bohaterem jest paczka przyjaciół złożona z owoców znanych z produktów Fruittella, które wzajemnie sobie pomagają i wspierają w trudnych sytuacjach. Teledysk w krótkim czasie został wyświetlony ponad 150 tys. razy.

Konsumenci wybierając produkt coraz częściej kierują się nie tylko jego jakością, ale także uczuciami, jakie wywołuje. Tym samym dobre emocje stają się istotnym elementem wspierającym sprzedaż. Dowodem na to jest sukces cukierków Mentos Say Hello, które powracają w nowej odsłonie.

Krzysztof Jakubczak: Cukierki Mentos oraz lizaki Chupa Chups to liderzy w swoich kategoriach produktowych. Jako produkty impulsowe wymagają odpowiedniego wyeksponowania w sklepie i dlatego dostarczamy detalistom rozmaite narzędzia, w tym firmowe stojaki, aby asortyment Perfetti Van Melle zawsze był w zasięgu ręki konsumentów.

X

Przeczytaj również