PepsiCo

PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 r. Od początku września do grudnia 2018 r. legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

PepsiCo określiło cel, w ramach którego udział materiału pochodzącego z recyklingu (rPET) we wszystkich butelkach produkowanych przez firmę na terenie Unii Europejskiej wyniesie 50% do 2030 r. Do 2025 r. PepsiCo zamierza zrealizować cel pośredni na poziomie 45%. Tym samym PepsiCo ponad trzykrotnie zwiększy w swoich opakowaniach ilość obecnie stosowanego materiału pochodzącego z recyklingu, co odpowiada ilości ponad 50 tys. ton  rPET.

Amerykański koncern Pepsico przejmuje izraelską spółkę Sodastream, która zajmuje się produkcją domowych systemów do gazowania napojów. Transakcja opiewa na kwotę 3,2 mld dolarów.

Ramon Laguarta został jednogłośnie wybrany przez Radę Dyrektorów spółki na stanowisko Dyrektora Generalnego. Zastąpi on Indrę K. Nooyi. Swoją funkcję Nooyi sprawować będzie do 3 października br., ustępując po 24 latach pracy w koncernie, w tym po 12 latach na stanowisku Dyrektor Generalnej. Funkcję Prezesa sprawować będzie do początku 2019 r., co zagwarantuje płynne objęcie sterów firmy  przez nowego szefa. Ramon Laguarta zostanie ponadto członkiem Rady Dyrektorów, od  3 października 2018 r.

Opublikowany raport na temat zrównoważonego rozwoju za rok 2017 potwierdza uzyskanie przez PepsiCo znaczących postępów w realizacji celów w każdym z trzech wiodących obszarów tematycznych strategii spółki – Produkty, Planeta, Ludzie. W tym samym okresie dla swoich akcjonariuszy PepsiCo wygenerowało zyski na poziomie 6,5 mld dolarów.

Wyniki PepsiCo za drugi kwartał 2018 r. okazały się lepsze niż oczekiwano. Wskazują one na oznaki stopniowego ożywienia w sektorze napojów gazowanych, ponieważ firma podwoiła wysiłki na rzecz promowania swoich produktów na rodzimym rynku.

Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy.

Firma PepsiCo mianowała Michała Jaszczyka Dyrektorem Generalnym i Prezesem Zarządu PepsiCo Polska. Objął on stanowisko z dniem 1 czerwca 2018 r.

Firma PepsiCo ogłasza drugą edycję swojego programu Nutrition Greenhouse. Ten innowacyjny inkubator przedsiębiorczości został stworzony z myślą o odkrywaniu i  wspieraniu firm, które mogą zrewolucjonizować odżywianie.

Już tej wiosny PepsiCo zaprezentuje Lemon Lemon od 7UP, zupełnie nową lemoniadę z bąbelkami, która jest idealnym dopełnieniem pikników na świeżym powietrzu. Produkt zawiera sok z cytryn i ma mniej kalorii, dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii.

Strony

X

Przeczytaj również