PepsiCo

PepsiCo zajęło II miejsce zarówno w europejskiej, jak i polskiej edycji konkursu Top Employer. Wyróżnienie przyznawane jest firmom, które przewyższają wyznaczone, międzynarodowe standardy w dziedzinie HR. Piąte z rzędu wyróżnienie dla PepsiCo Polska potwierdza jednocześnie, że polityka firmy w zakresie zarządzania personelem przynosi oczekiwane rezultaty w postaci tworzenia przyjaznych miejsc pracy.

Spółka zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii do firm zawarła dwuletni kontrakt na sprzedaż energii elektrycznej z polskimi spółkami PepsiCo, światowego lidera produkcji żywności i napojów. PepsiCo to kolejny klient największej grupy energetycznej w Polsce, który skorzystał z popularnej oferty „Naturalnie, że energia”, gwarantującej pochodzenie energii z odnawialnych źródeł, w szczególności z wiatru.

Pepsi® zaprezentowała nową platformę marketingową i slogan we wszystkich znakach towarowych: FOR THE LOVE OF IT™, czyli „z miłości do tego". W ciągu nadchodzącego roku w ponad 100 krajach na świecie pojawią się różnorodne treści FOR THE LOVE OF IT, które będą promować napój gazowany dla najmłodszych pokoleń.

Czeski urząd antymonopolowy zatwierdził nabycie licencji i aktywów spółki PepsiCo w Republice Czeskiej przez Karlovarské minerální vody, a.s. holding (KMV). Umowa, ogłoszona w styczniu tego roku, została już zatwierdzona przez władze we wszystkich krajach (Republika Czeska, Słowacja i Węgry). Dzięki temu przejęciu KMV stała się największym dystrybutorem napojów bezalkoholowych w Europie Środkowej.

Prezes PepsiCo Polska Michał Jaszczyk zapowiedział, że w styczniu trafią na rynek nowe produkty firmy, spoza segmentu napojów gazowanych i słonych przekąsek.

W zakładzie w Grodzisku Mazowieckim odbyła się uroczystość podsumowująca 25 lat Programu Agrarnego PepsiCo w Polsce. W ciągu minionego ćwierćwiecza, dzięki znaczącym Inwestycjom PepsiCo, areał upraw wzrósł do 7000 ha, a wielkość kontraktowanych zamówień, pochodzących w 100% od polskich rolników, sięgnęła ok. 230 tys. ton ziemniaków rocznie.

PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 r. Od początku września do grudnia 2018 r. legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

PepsiCo określiło cel, w ramach którego udział materiału pochodzącego z recyklingu (rPET) we wszystkich butelkach produkowanych przez firmę na terenie Unii Europejskiej wyniesie 50% do 2030 r. Do 2025 r. PepsiCo zamierza zrealizować cel pośredni na poziomie 45%. Tym samym PepsiCo ponad trzykrotnie zwiększy w swoich opakowaniach ilość obecnie stosowanego materiału pochodzącego z recyklingu, co odpowiada ilości ponad 50 tys. ton  rPET.

Amerykański koncern Pepsico przejmuje izraelską spółkę Sodastream, która zajmuje się produkcją domowych systemów do gazowania napojów. Transakcja opiewa na kwotę 3,2 mld dolarów.

Ramon Laguarta został jednogłośnie wybrany przez Radę Dyrektorów spółki na stanowisko Dyrektora Generalnego. Zastąpi on Indrę K. Nooyi. Swoją funkcję Nooyi sprawować będzie do 3 października br., ustępując po 24 latach pracy w koncernie, w tym po 12 latach na stanowisku Dyrektor Generalnej. Funkcję Prezesa sprawować będzie do początku 2019 r., co zagwarantuje płynne objęcie sterów firmy  przez nowego szefa. Ramon Laguarta zostanie ponadto członkiem Rady Dyrektorów, od  3 października 2018 r.

Strony

X