Netto Polska

Dansk Supermarked Group, do której należy m.in. Netto, odnotowała w 2017 r. bardzo dobre wyniki wszystkich swoich spółek. Pierwsze roczne sprawozdanie finansowe od czasu ponownego przejęcia firmy przez Salling Foundations wykazuje wzrost zarówno przychodów, jak i zysków.

Sieć handlowa Netto uspokaja, że ustawa o zakazie handlu w niedziele tylko w minimalnym stopniu wpłynie na pracę jej załóg sklepowych. Netto podjęło decyzję, że nie zmieni regulaminu pracy w związku z nową ustawą.

Janusz Stroka objął nowe stanowisko 3 stycznia i tego dnia wraz z całym zespołem bierze odpowiedzialność za dalszy wzrost i rozwój formatu Netto w Polsce. Nowy dyrektor ma wieloletnie doświadczenie w handlu detalicznym, które zdobywał zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.  

W połowie listopada doszło do zmian w zarządzie sieci Netto Polska. Zostali z niego wykreśleni Morten Nielsen i Kent Petersen. Ich miejsce zajęli Michael Love i Alan Jensen.

4 września br. ruszyła nowa odsłona programu lojalnościowego sieci handlowej Netto. Jego bohaterem, tak jak w pierwszej edycji, jest sympatyczny piesek Scottie. To terier szkocki, obecny w logo Netto, który tym razem zaprosi do wspólnej zabawy.

Sieć Netto rokrocznie przeprowadza wśród swoich pracowników badania dotyczące atmosfery w pracy i nastrojów pracowników. Wyniki ostatnich badań podsumował Roman Borecki, HR menedżer w sieci Netto Polska. 

W Polsce marnuje się 9 mln ton żywności rocznie. Netto będzie wspierać każdą inicjatywę, której celem jest ograniczenie problemu wyrzucania jedzenia. Sieć przeprowadziła badania, aby poznać skalę i wymiar problemu na własnym przykładzie. 

Jaja pochodzące od kur hodowanych w klatkach i nieodpowiednio karmionych wycofane zostaną ze sprzedaży do 2025 r., zapowiada sieć Netto. Jaja, tzw. „trójki” już teraz zastępowane są jajami od kur z wolnego wybiegu, chowu ściółkowego lub ekologicznego. 

Badania „Barometr” przeprowadzane są w sieci Netto co roku. Pracownicy wszystkich szczebli oceniają w nich poczucie bycia częścią zespołu, relacje z przełożonymi oraz zadowolenie z pracy. Badanie jest dobrowolne i anonimowe, a jego wynik ma wskazać, które obszary i w jakim zakresie powinny być poprawione, tak by móc pracownikom stworzyć jak najbardziej optymalne warunki pracy. 

Sieć sklepów wielkopowierzchniowych Netto przeprowadza remonty i odświeża swoje sklepy, tak by podnieść komfort robienia zakupów klientom. W ubiegłym roku sieć odświeżyła 46 placówek w całej Polsce. Na pierwsze półrocze 2017 roku remonty przeprowadzone zostaną w ponad 60. punktach. 

Strony

X

Przeczytaj również