Netto

5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła dwa kolejne sklepy – tym razem przyszedł czas na Bytom i Oławę. Dla detalisty priorytetem nadal pozostają potrzeby i komfort klientów, dlatego nowo otwarte placówki będą funkcjonowały zgodne z założeniami konceptu 3.0.

Czas spędzony razem to najlepszy prezent, jaki możemy podarować bliskim. Dlatego warto zaangażować dzieci czy znajomych do wspólnego gotowania. Pieczenie ciast czy pierniczków może być jeszcze łatwiejsze, jeśli zaopatrzysz się w odpowiednie akcesoria. Podziel się radością i zamień prace w kuchni w doskonałą zabawę dzięki wyjątkowej ofercie od sieci handlowej Netto.

Dnia 28 listopada sieć handlowa Netto powiększyła się o dwa nowe sklepy – w Pile oraz w Szczecinie. Nowe placówki są zgodne z konceptem 3.0. To ukłon w stronę potrzeb konsumenta, który chętnie robi zakupy w nowoczesnej i przestronnej przestrzeni.

Netto wychodzi naprzeciw potrzebom przedsiębiorców oraz instytucji. Rozwiązaniem będzie specjalne konto z limitem kredytowym i przypisana do niego Karta Klienta „Czas na biznes”.

W tym miesiącu we wszystkich sklepach Netto pojawią się biodegradowalne doniczki na sałatę. Tym samym detalista rezygnuje z plastikowych doniczek, czego skutkiem będzie ograniczenie aż 3 ton plastiku rocznie. Wprowadzenie doniczek w formie bio to kolejna decyzja sieci handlowej Netto, która wpłynie pozytywnie na środowisko naturalne.

Sieć Netto stawia kolejny zdecydowany krok w walce z plastikiem. Ze wszystkich placówek detalisty całkowicie znikną plastikowe patyczki marki własnej. W zamian na sklepowych półkach pojawią się patyczki bambusowe z certyfikatem FSC.

10 tys. zł dla każdego z 10 sportowców – Rada Funduszu programu „Skok w marzenia” po raz trzeci zdecydowała o przyznaniu stypendiów. Wspólny projekt Fundacji Moniki Pyrek oraz Sieci Netto pomaga nieprzerwanie od trzech lat realizować sportowe marzenia młodym osobom. Dzięki programowi mogą one liczyć na wsparcie finansowe oraz merytoryczne na każdym etapie swojej kariery.

W Świebodzinie powstała kolejna placówka sieci Netto. Detalista kontynuuje rozwój swojego biznesu zgodnie z założeniami konceptu 3.0, w ramach którego na terenie sklepu wprowadzane są zmiany zwiększające komfort klientów.

Sieć handlowa Netto sukcesywnie poszerza możliwości płatnicze z wykorzystaniem najnowszych technologii. Klienci około 200 placówek już w tej chwili mogą skorzystać z takich usług jak cash back, BLIK oraz DCC. Do końca sierpnia nowe terminale i usługi będą używane we wszystkich sklepach sieci Netto. 

Sieć handlowa Netto 17 czerwca rozpoczęła drugą odsłonę programu lojalnościowego. Tym razem w zamian za zakupy Netto oferuje swoim klientom zniżkę na noże renomowanej marki Thomas by Rosenthal group.

Strony

X