Netto

W Świebodzinie powstała kolejna placówka sieci Netto. Detalista kontynuuje rozwój swojego biznesu zgodnie z założeniami konceptu 3.0, w ramach którego na terenie sklepu wprowadzane są zmiany zwiększające komfort klientów.

Sieć handlowa Netto sukcesywnie poszerza możliwości płatnicze z wykorzystaniem najnowszych technologii. Klienci około 200 placówek już w tej chwili mogą skorzystać z takich usług jak cash back, BLIK oraz DCC. Do końca sierpnia nowe terminale i usługi będą używane we wszystkich sklepach sieci Netto. 

Sieć handlowa Netto 17 czerwca rozpoczęła drugą odsłonę programu lojalnościowego. Tym razem w zamian za zakupy Netto oferuje swoim klientom zniżkę na noże renomowanej marki Thomas by Rosenthal group.

10 młodych sportowców w ciągu ostatniego roku realizowało swoje sportowe pasje przy wsparciu funduszu „Skok w marzenia”, utworzonego przez sieć handlową Netto oraz Fundację Moniki Pyrek. Stypendyści mogli rozwijać swoje skrzydła pod okiem profesjonalistów. Ruszył nabór do trzeciej edycji funduszu, swoje zgłoszenia można przesyłać do 15 maja 2019 r.

Najpierw Galeria Madison w Gdańsku teraz Outlet Park w Szczecinie – sieć Netto po raz kolejny na ulokowanie swojej placówki wybrała galerię handlową. To działania zgodne z najnowszą strategią duńskiego detalisty, który wprowadza na rynek nową jakość, czyli koncept 3.0.

Sieć handlowa Netto poszerza listę swoich sklepów, które zostały zaprojektowane zgodnie z założeniami nowego konceptu 3.0. Dzisiaj odbyło się oficjalne otwarcie nowych placówek w Szczecinie i Bytomiu, w których klienci mają okazję robić codzienne zakupy w nowoczesnym miejscu, kształtującym zupełnie nową jakość oferowaną przez dyskonty w Polsce.

Sieć handlowa Netto została oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. W ramach współpracy detalista wesprze budowę pierwszej szkółki piłkarskiej klubu w Polsce. Inicjatorem przedsięwzięcia jest Łukasz Piszczek – piłkarz grający na co dzień w Borussi, a pochodzący z Goczałkowic-Zdroju, gdzie już niedługo będą mogli rozpocząć szkolenia najmłodsi fani footballu.

Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna ma na celu wzmocnienie komunikacji, podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty.

25 lutego sieć sklepów Netto ruszyła z nową kampanią lojalnościową skierowaną do miłośników gotowania. W zamian za zakupy marka proponuje swoim klientom rabat na garnki i patelnie. Nowa kampania NETTO potrwa do 26 maja br. Za zrobione zakupy klienci sieci otrzymają do 72% rabatu na wybrane akcesoria do gotowania. Każde wydane w Netto 25 zł gwarantuje otrzymanie przy kasie jednej naklejki. Uzbieranie 10 naklejek pozwoli uzyskać rabat.

Z końcem lutego br. Sławomir Nitek kończy współpracę z siecią handlową Netto, w której przez ostatnich ponad 10 lat pełnił funkcję dyrektora operacyjnego, zarządzając pionem sprzedaży.

Strony

X