Nestlé

Nestlé wprowadza europalety plastikowe CHEP dla pierwszej mili łańcucha dostaw (First Mile Solutions) w swojej fabryce w Kargowej. Nowe rozwiązanie poolingowe, implementowane najpierw przez Nestlé, a teraz przez dostawców w Kargowej, pozwoli przekazywać surowiec bezpośrednio do procesu produkcji, czyli do tzw. białej strefy. 

Rodzina wafelków Nestlé Princessa powiększyła się o 4 nowe, intensywne w smaku produkty z linii Princessa Intense: Peanut Butter, White Coconut, Milk Chocolate, Dark Coconut. Nowe produkty charakteryzują się m.in. wyjątkowymi chrupiącymi dodatkami, wysokiej jakości czekoladą w różnych wariantach oraz kremowym nadzieniem. 

„Czas na przerwę czas na KitKat” to hasło doskonale znane wśród wielbicieli batonów. Marka KitKat regularnie powiększa grono użytkowników, od kilku lat notując dynamikę sprzedaży znacznie powyżej średniej dla kategorii. Teraz dzięki nowej recepturze baton zyskuje bardziej intensywny, kakaowy smak, który zapewni jeszcze więcej przyjemnych doznań.

Nestlé dąży do przyspieszenia rozwoju innowacyjnych rozwiązań w zakresie zrównoważonych opakowań. W przypadku plastiku dozwolonego do kontaktu z żywnością firma zainwestuje do 2 mld CHF na przejście z pierwotnych tworzyw sztucznych na takie, które pochodzą z recyklingu.

Wraz z dniem 1 stycznia 2020 r. Artur Jankowski, obecny Dyrektor Sprzedaży Nestlé Polska zastąpił na stanowisku Laurenta Alsteensa, pełniącego funkcję BEO Nutrition CEE. Stanowisku Dyrektora Sprzedaży Nestlé Polska zajął Rafał Wróblewski, były Customer Development Director w Danone Diary.

Froneri ogłosiło plany ekspansji w Ameryce Północnej poprzez przejęcie biznesu lodowego Nestlé USA. Przejęcie obejmuje kultowe i lubiane marki lodów, jak Dreyer, Häagen-Daaz, Outshine, Skinny Cow, Edy's, Nestlé Ice Cream i Drumstick.

Gerber wprowadza nowość: 3 dania bezmięsne dla Maluszków. Mięso to ważny składnik diety, ale maluszek nie musi jeść go codziennie, by dobrze się rozwijać. Aby zapewnić mu ciekawy jadłospis pełen różnorodnych smaków, warto podać mu nowy bezmięsny obiadek Gerber.

W Polsce wszystkie fabryki Nestlé są w pełni „zero waste”. W całej Europie jest to aż 80% zakładów produkcyjnych firmy. Nestlé zakłada, że już w 2020 r. osiągnie cel „zero waste” we wszystkich swoich lokalizacjach.

W dniu 12 września Nestlé ogłosiło, że do 2050 r. zamierza osiągnąć zerową emisję netto gazów cieplarnianych. Zobowiązanie to obejmuje najważniejszy cel Porozumienia paryskiego – aby ograniczyć wzrost temperatury maksymalnie do 1,5°C. Przed zwołanym na koniec września przez Sekretarza Generalnego ONZ, szczytem klimatycznym, Nestlé podpisze „Business Ambition for 1,5°C”.

Zupełnie nowe mleko następne dla maluszków po 6. miesiącu. Dostarcza dziecku niezbędne składniki odżywcze, dzięki którym maluszek może radośnie i zdrowo się rozwijać. 

Strony

X