Advertisement

Mondelez Polska

Mondelez Polska kontynuuje dywersyfikację swojego portfolio wprowadzając na rynek gumy pod znaną konsumentom marką Halls. Nowe gumy Halls są dostępne w czterech wariantach smakowych, a każdy z nich jest niezwykle orzeźwiający. Innowacyjny produkt od 2 stycznia br. jest już dostępny w sprzedaży. W związku z wprowadzeniem nowości, marka planuje działania promocyjne – kampanię reklamową w telewizji i internecie, aktywności PR oraz silne wsparcie sprzedażowe. Mondelēz International jest jednym z liderów gum na świecie.

Marka Milka przygotowała wyjątkową ofertę na Wielkanoc. Będzie ona wspierana pierwszą w historii produktów sezonowych silną kampanią marketingową  obejmującą reklamę telewizyjną, bilbordy, Internet oraz materiały POS.

Oferta Milki została wzbogacona o wyjątkową innowację. Milka Collage to połączenie delikatnej czekolady z alpejskiego mleka i wysublimowanych składników zatopionych w pysznym kakaowym kremie.

Milka, kierując się pozytywnymi doświadczeniami we współpracy ze Szlachetną Paczką postanowiła po raz kolejny wesprzeć akcję. Aby Paczka mogła działać przez cały rok, nie tylko w okresie Świąt, Milka przekazała pół miliona złotych na codzienną działalność organizacji i wolontariuszy. Rok temu współpraca ta zaowocowała ogromnym zaangażowaniem Polaków w pomaganie – zjednoczyła w tej szlachetnej idei blisko milion osób, dotarła z pomocą do 19 580 rodzin.

Alpen Gold, jedna z najchętniej wybieranych marek czekolad na polskim rynku, rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”.

Mondelez Polska świadomie podchodzi do działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Regularnie wspieramy banki żywności, a w 2010 r. zorganizowaliśmy akcję „Milka razem dla Tatr”, której celem było zwrócenie uwagi na konieczność ochrony przyrody w Tatrach oraz edukacja na temat problemów tatrzańskiej przyrody i zasad odpowiedzialnej turystyki. W 2014 r. dodatkowo przekazaliśmy pół miliona złotych na wsparcie działalności SZLACHETNEJ PACZKI. 

Nowe cukierki Milka Toffees to karmel z nadzieniem z najdelikatniejszej czekolady Milka. To doskonałe połączenie zostało stworzone z myślą o tych, którzy cenią delikatny smak czekolady i słodkiego karmelu.

Poranny zastrzyk energii. Popołudniowe doładowanie. Wieczorna chwila przyjemności. Trzy momenty w ciągu dnia, w których konsumenci najczęściej sięgają po filiżankę kawy Jacobs, ciastka belVita czy kostkę czekolady Milka. „Uśmiech. Podaj dalej” to startująca z końcem maja wyjątkowa akcja sprzedażowa bazująca na okazjach do sięgania i łączenia grup produktów w 3 w/w porach dnia.

Mondelez Polska rozpoczyna II edycję ogólnopolskiej akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!”. O tytuł Najmilszego Miasta w Polsce i nagrodę główną, wartą pół miliona złotych promocję zwycięskiego miasta, starać się będzie 913 miejscowości.

Tej wiosny w sklepach pojawiła się słodka niespodzianka od Milki – zupełnie nowe Crispello!

Strony

X