Messi globalnym ambasadorem marki Gillette

Aktualności

Messi globalnym ambasadorem marki Gillette

04 lutego 2014

Gillette, światowy producent kosmetyków do pielęgnacji dla mężczyzn, ogłosił Lionela Leo Messiego nową twarzą międzynarodowej kampanii „Inner Stell”. Kampania podkreśla niezwykłą pasję i odporność zawodników oraz kibiców motywujących drużyny do zwycięstwa w barwach swoich krajów.

Dodatkowo, oprócz Messiego, Gillette nawiązało współpracę z elitą zawodników, takimi jak: Joe Hart (Anglia), Thomas Muller (Niemcy), “Oscar” i “Lucas” (Brazylia), “Chicharito” (Meksyk), “Falcao” (Kolumbia), Kagawa (Japonia), Sung-Yeung Ki (Korea Północna) oraz Piłkarzem Stulecia Pelem (Brazylia), a także z czołowymi reprezentacjami światowymi, m.in. Hiszpanii, Argentyny, Brazylii, Włoch i Meksyku . Również, w ramach kampanii Gillette został partnerem wspierającym misję Fundacji Leo Messiego.

– W całej swojej karierze odniosłem wiele sukcesów na boisku, ale wiem, że najlepsze wyniki osiąga się dzięki 100-procentowemu zaangażowaniu, duchowi walki i poświęceniu. Każdy mężczyzna ma w sobie “wewnętrzną siłę”, którą jest przywiązanie i poświęcenie dla barw drużyny lub reprezentacji narodowej bez względu na okoliczności. Gillette to marka, która podobnie jak ja jest zdecydowana osiągać najlepsze wyniki. Dlatego wiem, że możemy uświadomić mężczyznom z całego świata, że najlepsze efekty uzyskuje się ciągle wzmacniając swoją wewnętrzną siłę i dumnie prezentując swoje barwy – powiedział Messi, komentując partnerską współpracę z Gillette.