Łowicz

Łowicz zmienia się dla najmłodszych. Linia dżemów 100% z owoców Extra Gładkie, przygotowana specjalnie z myślą o dzieciach, została odświeżona. Produkty dostępne są teraz w trzech smakach: truskawka, wiśnia i brzoskwinia oraz zyskały nową szatę graficzną.

Wystartowała kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz. Spot podkreśla najwyższą jakość produktu i możliwość różnorodnego zastosowania go w kuchni.

O tym, że dżemy idealnie pasują do wypieków, wie każdy. Ale to, że w słoiku można zamknąć smak ulubionych ciast z owocami – odkrył Łowicz. W limitowanej ofercie marki pojawiły się 3 unikalne propozycje. Nowości to gratka dla amatorów smaku uwielbianych wypieków: szarlotki, tarty i sernika.

Zniewalające smakiem połączenie ulubionych owoców z belgijską czekoladą uchwycone w apetycznych kadrach… Trwa jesienna odsłona kampanii Czekodżemów Łowicz. Działania prowadzone są w telewizji i w internecie.

Co wyróżnia sosy Łowicz? Różnorodność. Co je łączy? Choć inspirowane smakami z całego świata, są przygotowywane tak, jak lubią Polacy. Dlatego tak wyjątkowo smakują – tłumaczy najnowsza kampania marki.

Lato bezsprzecznie kojarzy się z wieloma przyjemnościami. Smakowite owoce i piękne kwiaty to niewątpliwie jedne z nich. Łowicz tego lata postanowił sprawić, by można było cieszyć się nimi jednocześnie – dzięki pysznym smakom nowych syropów. Limitowana edycja sprawi, że nadchodzące wakacje będą miały naprawdę niepowtarzalny smak.

Czy gotowy sos może być w użyciu jeszcze wygodniejszy? Łowicz sprawia, że tak. Kolejna nowość to propozycja, która zachwyci każdego, kto ceni niezawodną jakość, a zarazem oszczędność czasu. Dzięki nowym sosom z mięsem gotowanie stanie się jeszcze prostsze!

Rozpływająca się w ustach czekolada lub ulubione, pełne smaku owoce. Czy może być coś lepszego? Tak – i wcale nie trzeba wybierać spośród tych pyszności, bo istnieje ich połączenie. Brzmi zbyt dobrze? Nie dla Łowicza! Marka wprowadziła na rynek nową, smakowitą propozycję. Czekodżemy to połączenie belgijskiej czekolady mlecznej z kawałkami przepysznych owoców.

W najnowszej kampanii Łowicz zastanawia się, jak wyglądałby świat, gdyby lato mogło trwać nieprzerwanie. Wakacyjny klimat to nie tylko plaża, radość i beztroska, ale również świeży smak i aromat dojrzewających w słońcu pomidorów. Dzięki pomidorom w puszce od Łowicza, lato można smakować na okrągło.

Firma Łowicz wprowadziła na rynek edycję limitowaną dżemów o cytrusowych smakach. Wśród nowych smaków można znaleźć takie połącznia, jak: Mandarynka i Pomarańcza, Pomarańcza i Cytryna oraz Grejpfrut i Pomarańcza.

Strony

X