lody

To może być wyjątkowo dobry rok dla rynku lodów w Polsce. Sprzedaży sprzyjała wyjątkowo gorąca wiosna, dzięki czemu sezon rozpoczął się długo przed wakacjami. Ciepła majówka sprawiła, że sprzedaż wzrosła dwukrotnie. Przeciętny Polak zjada ok. 4 litrów lodów rocznie. Do rekordzistów sporo brakuje, ale dzięki lodom w większych opakowaniach sezon można znacznie wydłużyć, a tym samym pomóc zbliżyć się do czołówki.

Kubek Ice Coffee ze składaną łyżeczką pod wieczkiem, lody bez laktozy Freely, Grand Gold z egzotycznymi dodatkami i belgijską czekoladą to specjalna oferta PPL Koral dla klientów z dużych i średnich miast.

Z czym kojarzą nam się lody? 63 proc. Polaków lody przede wszystkim kojarzą się z latem i wakacjami – wynika z badania Instytutu Kantar Public przeprowadzonego na zlecenie marki Bracia Koral. Dla branży lodowej tegoroczny sezon zaczął się bardzo wcześnie i bardzo optymistycznie, a majówka pobiła zeszłoroczny rekord sprzedaży o 100 proc.

Początek sezonu lodowego zaczyna się już w marcu, który w tym roku przywitał nas śniegiem, ale nie trzeba było długo czekać, żeby pogoda dopisała, a temperatury i wyniki sprzedaży biły rekordy. Tegoroczna dobra passa pogodowa sprawiła, że rynek lodów w Polsce rozgrzał się do czerwoności.

W tym sezonie linia litrowych lodów Zielonej Budki poszerzona została aż o 4 nowe smaki.

Firma Colian rozbudowuje swoje portfolio o nową kategorię – lody. Wśród nowości znajdują się produkty inspirowane kultowymi produktami z oferty firmy: Oranżadą Hellena, wafelkami Grześki i ciastkami Jeżyki.

W sezonie 2017 na rynku lodowym pojawią się nowe propozycje od marki Koral. Jedną z nich jest poszerzająca linię Grand-Gold wersja CHERRY Władca Zmysłów. 

Producent lodów Zielona Budka do oferty familijnych Lodów ze smakiem o pojemności 1000 ml dołączy nowe smaki: Mascarpone z sosem z owocami leśnymi czyli SMAK ROKU 2017, dostępny w lodach familijnych 1000ml, jak i gastronomicznych 5000ml. Ponadto ofertę wzbogacą lody Karmel z Solą, które do tej pory dostępne były tylko w segmencie HoReCa oraz Lody Ciasteczkowe z sosem malinowym. 

Reklama z udziałem kompozytora i piosenkarza będzie promować nowe wersje smakowe lodów. Poprzednikami Zbigniewa Wodeckiego byli m.in. Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski i Dorota Rabczewska, Katarzyna Figura.

W  sezonie 2016 Anita oferuje nowy rodzaj lodów na patyku. Smoothies to lody mocno owocowe, rodzaj sorbetu,  jednak o gładkiej, kremowej i ciągliwej strukturze. 

Strony

X