Kubuś

Dzięki artystycznemu projektowi „Kubusiowe Szpitale” oddziały pediatryczne w Polsce od 10 lat zamieniają się w malowane, przyjazne dzieciom krainy. W lipcu dołączyła do nich już 50. placówka. Akcja finansowana jest przez producenta soków i napojów dla dzieci Kubuś.

W zakładzie w Olsztynku, w którym powstają m.in. soki Kubuś, sfinalizowano inwestycje o wartości 170 mln zł. Nowoczesny kompleks produkcyjny i centrum logistyczne przyczynią się do wzbogacenia lokalnego rynku pracy – w nowym kompleksie zatrudnienie znalazło aż 70 osób.

Kubuś został partnerem cyklu wydarzeń Runmageddon Kids, który powstał z myślą o najmłodszych fanach biegów przeszkodowych. Wydarzenia odbywają się w różnych polskich miastach, jako impreza towarzysząca dla Runmageddonu. Pozytywnych emocji uczestnikom jak i kibicom z pewnością nie zabraknie, bo małych sportowców wspiera Kubuś.

Dzieci zasługują, by tego, co dobre dostawać więcej… i jeszcze więcej. Kubuś dba o to, by tak właśnie było. Przetarte marchewki w sokach Kubuś zawierają nawet 30% więcej beta-karotenu, niż jest w surowej marchewce. Nowa odsłona kampanii marki ponownie udowadnia, że to nie wszystko jedno, co pije dziecko.

Uwielbiane przez dzieci musy Kubusia to najsmaczniejsze owoce w wygodnej formie. Kubuś połączył je z jogurtem, by stworzyć nową, smaczną i wartościową przekąskę. Kubuś Mus + Jogurt to nowość, która z pewnością posmakuje nie tylko najmłodszym.

Bezpieczeństwo to kluczowy standard jaki powinny spełniać produkty dla najmłodszych. Dzieci podchodzą do świata z troską. A Kubuś – z troski o nie – od lat robi soki z warzyw i owoców od tych samych, sprawdzonych dostawców. Dotyczy tego kolejna odsłona kampanii Dziecięce Standardy.

Dzieci zawsze dają z siebie 100% i tyle też dostają. Bo Kubuś 100% to same owoce i marchewka. Bez dodatku cukru, za to z dzióbkiem – bo to dla dzieci. 

Dzieci uwielbiają soki Kubusia za najlepszy smak, a ich rodzice – za niezawodną jakość. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodszych i starszych konsumentów – marka wprowadza do oferty dwie nowe, pyszne i wartościowe propozycje. 

Oferta napojów Kubuś Play! poszerza się o kolejne owocowe smaki stanowiące połączenie owoców dostępnych na co dzień z egzotycznymi smakami. W ofercie znajdują się smaki: ananas – banan, pitahaja – winogrono, malina – liczi oraz mango – pomarańcza. 

Lemoniada Kubuś Play! Łączy orzeźwienie z letnimi smakami. W tym sezonie producent wprowadza dwa nowe smaki – cytryna-truskawka i cytryna-limonka. Lemoniady są propozycja skierowaną do dzieci, mają kolorowe etykiety, na których znajdują się grafiki z symbolami polskich miast. 

Strony

X

Przeczytaj również