Hochland Polska

Wraz z początkiem września wystartował nowy konkurs promocyjny pod hasłem „Gotuj z Hochland”. Konkurs prowadzony będzie na terenie całej Polski, w placówkach handlowych prowadzących sprzedaż serów kremowych marki Hochland. Wszystkie szczegóły konkursu dostępne są stronie www.gotujzhochland.pl.

W minionym tygodniu Hochland Polska zaprosił do świętowania swojego jubileuszu partnerów biznesowych i pracowników. Dla wszystkich pracowników zorganizowana została wyjątkowa Gala Urodzinowa – „Pyszne od 25 lat”. Poprzedził ją biznesowy event – Kolacja Mistrzów, który był okazją do spotkania partnerów związanych z firmą od początków jej istnienia.

19 lutego startuje ogólnopolska loteria Hochland z okazji 25 lat obecności marki na polskim rynku. W urodzinowej akcji do wygrania będą bardzo atrakcyjne nagrody – 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. Loteria potrwa do 15 kwietnia.

Kalendarz Hochland ma już swoją tradycję – wydawany jest od wielu lat, a autorami zdjęć są pracownicy firmy. Jednak kalendarz firmowy na rok 2019 zapowiada się wyjątkowo. Firma wraz z jego wydaniem rozpoczyna obchody Jubileuszu 25-lecia w Polsce.

Hochland Polska, jeden z czołowych producentów sera, członek Polskiej Izby Mleka, od lat promuje polskie mleko i produkty nabiałowe. Najlepszą wizytówką tej aktywności są produkty firmy Hochland Polska – z mleka pochodzącego od lokalnych dostawców. 

Wkrótce startuje dystrybucja kalendarzy Hochland Polska 2018. W tym roku producent postawił na kalendarze biurkowe które są pomysłem na ukoronowanie 11-tej edycji konkursu fotograficznego ogłoszonego wśród pracowników, tym razem pod hasłem “Hochland WARTOŚCI”.

10 września odbyło się Mazowieckie Święto Chleba i Sera. To powiatowe dożynki połączone z Jarmarkiem Rękodzieła Ludowego, które zorganizowano na Rynku Mariackim w Węgrowie.

Od 1 września br. startuje kolejna, druga odsłona niezwykle atrakcyjnej loterii dla konsumentów puszystych serków Almette.

Firma Hochland Polska kolejny raz znalazła się w gronie firm wyróżnionych Certyfikatem Wiarygodności Biznesowej. Certyfikat nadawany jest na podstawie danych finansowych, tym razem z roku 2016 i 2015, przez Bisnode Polska, wiodącą na rynku wywiadownię gospodarczą, która honoruje w ten sposób firmy wiarygodne biznesowo. 

Promocja Almette „Dom z natury” trwała od 1 września do 31 października 2016 r. i wzięło w niej udział ponad 400 tys. osób. Główną nagrodą w Wielkiej Loterii Almette był w pełni wyposażony, całoroczny drewniany dom rekreacyjny z widokiem na Tatry.

Strony

X