Hochland

Ostatnie 18 miesięcy to niezwykle intensywna praca nad pionierskim albumem „WHITE & BLACK” poświęconym w całości życiu krów, mleku, które od nich dostajemy i ciężkiej ludzkiej pracy. Mecenasem projektu  „WHITE & BLACK” jest Hochland Polska. Wydanie albumu zbiegło się z jubileuszem 25 lat Hochland w Polsce. Autorem zdjęć umieszczonych w albumie jest znany fotograf Maciej Fiszer.

Właśnie startuje nowa kampania dla serów kremowych Hochland, która potrwa aż do października. Temat kampanii to kulinaria, które już od jakiegoś czasu towarzyszą tej kategorii.

Hochland powraca na rynek z gamą produktów na sezon grillowo-sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów.

Akcja „Dwie godziny dla Rodziny” to kampania społeczna na rzecz głębokich relacji rodzinnych, aby być razem, a nie obok siebie i jednocześnie jeden z głównych programów Fundacji Humanites, której misją jest świadomy, szczęśliwy i społecznie wrażliwy człowiek.  Hochland od kilku lat aktywnie uczestniczy w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”.

Światowy Dzień Ziemi to coroczne wydarzenie obchodzone w celu promowania ochrony środowiska, rozszerzania świadomości ekologicznej i życia zgodnie z naturą. W tym roku Hochland Polska dołączył do świętowania.

Hochland Polska w oparciu o najnowsze wymagania prawne, a także wymagania ze strony klientów, między innymi sieci handlowe, wypracował listę priorytetów dotyczących opakowań zrównoważonych.

Hochland jest jedną z firm branży serowej, która obecna jest w Polsce od 25 lat i może pochwalić się długą historią. Silna pozycja Hochland podparta jest ponad 90-letnim doświadczeniem w produkcji sera. Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta, pokazując w swoich działaniach nie tylko atrybuty funkcjonalne, ale coraz ciekawszy świat. Bogata oferta smakowa, od serów kremowych twarogowych Almette, poprzez całą paletę serów kremowych topionych Hochland, sery żółte plasterkowane, po sery pleśniowe Valbon, sprawia, że produkty te wciąż zaskakują mnogością potraw, do których można je zastosować.

Jeśli myśląc o naleśnikach do głowy przychodzi Ci tylko dżem truskawkowy albo słodki ser, to Hochland całkowicie odczarowuje naleśnikowe klasyki. Naleśniki z nowalijkami w wiosennym klimacie, to idealna propozycja na drugie śniadanie albo przystawkę.

Przyjaźń zaczyna się od pysznych, prostych gestów, które nadają życiu smak – ta idea była bliska firmie Hochland Polska od początku jej istnienia. Kiedy wiele lat temu na srebrnych ekranach zagościła kultowa już dziś reklama SZKOLNI PRZYJACIELE, z dziećmi wymieniającymi się pysznymi kanapkami, nikt nie mógł przypuszczać, że po latach aktorzy ponownie spotkają się na planie zdjęciowym. W taki wyjątkowy sposób Hochland świętuje 25 lat obecności na rynku. Kampanii z okazji 25 lat obecności na rynku towarzyszy wielka loteria urodzinowa, w której miłośnicy serów mogą wygrać atrakcyjne nagrody.

Polska Federacja Producentów Żywności (w skrócie PFPŻ) została powołana w celu zapewnienia efektywnego współudziału podmiotów gospodarczych w tworzeniu prawnych, organizacyjnych i ekonomicznych warunków rozwoju sektora żywnościowego, jednej z największych i najsilniejszych gałęzi polskiej gospodarki. Członkami PFPŻ są wiodące firmy i organizacje związane z szeroko rozumianym rynkiem żywności w Polsce. 

Strony

X

Przeczytaj również