Hochland

Hochland Kanapkowy znowu zaskakuje. Kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku teraz w wersji Mini. Serek zachwyca kremową konsystencją, intensywnymi składnikami i różnorodnością smaków. Podzielony na 4 porcje jest gotowy, aby wyskoczyć na spacer, do pracy czy na wycieczkę.

Grill to jedna z najchętniej wybieranych form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno – letnim. Prawie 70% osób w Polsce grilluje w tym czasie. To także strategicznie ważny okres dla serów sałatkowych. Ich sprzedaż w tym czasie generuje ponad 50% rocznego obrotu. Hochland przedstawia całą gamę nowych produktów na sezon grillowo - sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów.

Trwa kampania w telewizji oraz internecie, która dotyczy komunikacji naturalności puszystych serków twarogowych Almette. Dodatkowo na opakowaniach Almette wprowadzono specjalne oznakowanie, informujące o tym, że serki Almette powstały z polskiego mleka pochodzącego od krów karmionych paszami bez genetycznie zmodyfikowanych organizmów.

Wystartowała Wielka Loteria konsumencka Hochland „Odkryj bogactwo natury”. Do wygrania są tysiące nagród pieniężnych, a przede wszystkim nagroda główna w wysokości 500 000 zł. Dodatkowo codziennie nagrody pieniężne w wysokości 20 zł, 50 zł i 100 zł.

Na początku marca startuje nowa loteria marki Hochland. W akcji „Odkryj bogactwo natury” codziennie do wygrania będą nagrody pieniężne, a nagroda główna w wynosi aż 500 000 złotych 

W uznaniu za wzorową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji za pośrednictwem reklam, za dużą wrażliwość i kreatywność językową, a także poszanowanie zasad tradycji języka polskiego – firma Hochland Polska dostała wyróżnienie Złota mowa reklamowa. 

Trwa intensywna kampania reklamowa plastrów żółtych Hochland w telewizji, w najbardziej popularnych stacjach oraz na portalach internetowych. Nowa receptura i udoskonalona jakość to także powody dla których sery żółte Hochland są polecane przez dietetyków.

Powszechnie uważa się, że kryzysu nie da się przewidzieć, ale można się na niego przygotować. Każda firma niezależnie od doświadczenia, wypracowanej pozycji i osiąganych wyników może zostać dotknięta kryzysem. Wychodząc z tego założenia firma Hochland Polska wdrożyła z powodzeniem zasady postępowania w sytuacjach kryzysowych i co roku planuje dla swoich pracowników szkolenia, które mają na celu przygotowanie do reagowania w sytuacjach kryzysowych. 

Z początkiem stycznia wystartowała kontynuacja długofalowej kampanii edukacyjnej serów kremowych Hochland z Anią Guzik w roli głównej. Jej celem jest pokazanie, z jakich naturalnych składników powstają sery kremowe Hochland oraz podkreślenie ich wysokiej jakości. 

Zakończyła się kolejna edycja ogólnopolskiej loterii Almette pod hasłem „Dom z Natury po raz wtóry”. Główną nagrodę, czyli nowy, w pełni wyposażony drewniany dom całoroczny usytuowany w sercu Tatr, wygrała pani Zofia z Krakowa. 

Strony

X