Hochland

Za nami finał loterii urodzinowej Hochland, w której do wygrania były niezwykle atrakcyjne nagrody główne – 5 samochodów Jeep Renegade. 9 lipca odbyło się spotkanie w trakcie którego zwycięzcy odebrali kluczyki do swoich nowych aut. Finał był także okazją do świętowania obchodów jubileuszu firmy – 25 lat Hochland na polskim rynku. Tego dnia nie zabrakło wielkich emocji, pięknych wspomnień i licznych niespodzianek. Komu tym razem sprzyjała fortuna i do kogo uśmiechnęło się szczęście w loterii Hochland?

Wakacje to idealny czas na podróże... kulinarne. By posmakować prawdziwej egzotyki, nie trzeba lecieć na drugi koniec świata czy iść do restauracji. W domowej kuchni sami możemy wyczarować orientalne pyszności, które latem smakują po prostu wspaniale. Do przygotowania idealnej zupy tajskiej potrzebujemy tylko odpowiednich składników i sprawdzonego przepisu. Ajatyckie pyszności w ramach cyklu #PyszneInspiracje Hochland prezentuje Damian Kordas.

2019 rok jest dla Hochland Polska rokiem szczególnym. Firma obchodzi jubileusz 25 lat obecności na polskim rynku i z tej okazji przygotowała wyjątkowe aktywności dla konsumentów, partnerów biznesowych i pracowników. Ćwierć wieku Hochland na polskim rynku stało się również okazją do niezwykłego spotkania dwóch prezesów spółki – Jana Glacela, pierwszego Prezesa Hochland w Polsce, z obecnym Prezesem - Piotrem Knauerem. Prezesi rozmawiali m.in. na temat zmieniającego się biznesu, wielkiej pasji i historii budowania od 25 lat pozycji na rynku w kategorii serów.

Startuje nowa kampania serów kremowych Hochland. Motywem przewodnim kampanii jest kulinarne zastosowanie serów kremowych Hochland, z którymi można przyrządzić wiele kreatywnych dań. W projekcie udział wzięła miłośniczka dobrego smaku – Anna Guzik, która po raz kolejny promuje sery kremowe Hochland, tym razem odkrywając ich kulinarne oblicze.

Ostatnie 18 miesięcy to niezwykle intensywna praca nad pionierskim albumem „WHITE & BLACK” poświęconym w całości życiu krów, mleku, które od nich dostajemy i ciężkiej ludzkiej pracy. Mecenasem projektu  „WHITE & BLACK” jest Hochland Polska. Wydanie albumu zbiegło się z jubileuszem 25 lat Hochland w Polsce. Autorem zdjęć umieszczonych w albumie jest znany fotograf Maciej Fiszer.

Właśnie startuje nowa kampania dla serów kremowych Hochland, która potrwa aż do października. Temat kampanii to kulinaria, które już od jakiegoś czasu towarzyszą tej kategorii.

Hochland powraca na rynek z gamą produktów na sezon grillowo-sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów.

Akcja „Dwie godziny dla Rodziny” to kampania społeczna na rzecz głębokich relacji rodzinnych, aby być razem, a nie obok siebie i jednocześnie jeden z głównych programów Fundacji Humanites, której misją jest świadomy, szczęśliwy i społecznie wrażliwy człowiek.  Hochland od kilku lat aktywnie uczestniczy w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”.

Światowy Dzień Ziemi to coroczne wydarzenie obchodzone w celu promowania ochrony środowiska, rozszerzania świadomości ekologicznej i życia zgodnie z naturą. W tym roku Hochland Polska dołączył do świętowania.

Hochland Polska w oparciu o najnowsze wymagania prawne, a także wymagania ze strony klientów, między innymi sieci handlowe, wypracował listę priorytetów dotyczących opakowań zrównoważonych.

Strony

X