Advertisement

Herbapol Lublin

Relaunch opakowań ma na celu wzmocnienie komunikacji oferty zielonych herbat Big-Active w wariancie ekspresowym oraz wyróżnienie ich spośród zielonych herbat liściastych. Pierwsze z nowych opakowań zadebiutują już w sierpniu, natomiast cała, odświeżona linia pojawi się na sklepowych półkach najpóźniej z końcem października.

Pod hasłem „BIO – dla nas to naturalne!” wystartowała kampania reklamowa nowej linii produktów BIO marki Herbapol. Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości wprowadzonych nowości produktowych, prowadzone będą do końca października w Internecie i w mediach społecznościowych.

Herbapol-Lublin wprowadza na rynek linię produktów ekologicznych. Nowości posiadają certyfikat jednostki certyfikującej Ekogwarancja PTRE sp. z o.o. Charakterystyczny „zielony listek”, który jest potwierdzeniem wysokiej jakości produktów, spełniających wymagania norm dla produkcji ekologicznej pojawi się na wszystkich produktach BIO marki Herbapol. Jako pierwsze na rynku dostępne są syropy owocowe w dwóch wariantach smakowych: Malina BIO i Aronia BIO.

Kilkumiesięczny okres zimowy to czas, w którym bardziej niż zwykle brakuje nam ciepłych promieni słońca i naturalnej energii. Krótkie i chłodne dni skłaniają nas do wzbogacenia i urozmaicenia diety, aby w naturalny sposób wzmocnić naszą odporność. Jednocześnie nie zawsze pamiętamy, jak ważna jest w tym czasie witamina D, której niedobór może dotyczyć blisko 90% Polaków. Z myślą o nas i naszych najbliższych Herbapol-Lublin przygotował nową formułę syropów owocowych, które teraz, oprócz witaminy C, zawierają również witaminę D.

Herbapol-Lublin, jeden z największych producentów herbat, dżemów i syropów, ogłosił transfery na kluczowe stanowiska zarządzające w firmie. Od początku października Dyrektorem Marketingu została Anna Mrożewska. Stanowisko Dyrektora Handlowego objął Paweł Głowniak.

Herbapol-Lublin kontynuuje rozbudowę portfolio marki Zielnik Polski. W jej ofercie pojawiły się aż trzy nowości odpowiadające na codzienne potrzeby konsumentów: Ostropest plamisty, Kwiat Głogu i Dziurawiec.

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

W odpowiedzi na zróżnicowane potrzeby konsumentów marka Zioła Mnicha poszerza ofertę o kolejną nowość produktową. Zioła Mnicha Na ciśnienie to idealna propozycja dla osób, które potrzebują wsparcia pracy serca i układu krążenia, a jednocześnie zwracają uwagę na jak najbardziej naturalny skład produktów.

Marka Big-Active, w której portfolio znajdują się czerwone herbaty z dodatkiem cytrusów, zachęca do poznania ciekawostek dotyczących czerwonej herbaty Pu-Erh oraz sposobów jej zaparzania. 

Firma Herbapol rusza z nowymi odsłonami kampanii reklamowych produktów dżemowych oraz linii Herbaciany Ogród. Spoty emitowane są w popularnych stacjach telewizyjnych. 

Strony

X