Grześki

Sukces sprzedażowy formatów impulsowych lodów Jeżyki i Grześki w sezonie 2018 zainspirował firmę Colian do rozszerzenia asortymentu o nowe warianty gramaturowe.  Lody Jeżyki i Grześki obecne są na rynku w nowym formacie familijnym czyli w kubkach o pojemności 500 ml.

4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.

Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.

Marka Grześki kolejny raz organizuje akcję na początek roku szkolnego. Dzieciom, które we wrześniu ruszą do szkół, producent kultowych wafelków oferuje słodycze w atrakcyjnych cenach. Akcja Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa od połowy sierpnia do połowy września. 

Firma Colian rozbudowuje swoje portfolio o nową kategorię – lody. Wśród nowości znajdują się produkty inspirowane kultowymi produktami z oferty firmy: Oranżadą Hellena, wafelkami Grześki i ciastkami Jeżyki.

W wigilijny wieczór wyemitowany zostanie film „Grześki sami w domu” z Magdaleną Stużyńską-Brauer, Rafałem Królikowskim, Borysem Szycem, Leopoldem Mikienko i Olgierdem Jaworskim. Premiera odbędzie się o godz. 19.30. Wyłącznym partnerem produkcji jest marka Grześki. 

11 września telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Grześki wracają do szkoły”, w którym główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski. Sponsorem produkcji o zabawnych perypetiach rodziny wracającej do powakacyjnej rzeczywistości, jest marka Grześki.  

Z myślą o dzieciach wracających do szkoły marka Grześki organizuje akcję konsumencką pt. Grześki wracają do szkoły. Początek roku szkolnego umilą im chrupiące wafelki i grześkowe plecaki, które można wygrać w konkursie marki. Zgłoszenia będą przyjmowane od 15 sierpnia do 15 września br. 

Grześki startują z kampanią reklamującą kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki  Grześki Gofree jedyne na rynku wafle impulsowe o strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów. 

Marka Grześki zmieniła opakowania wafelków z linii Grześki Gofree. Produkty z nową grafiką są już dostępne na sklepowych półkach. 

Strony

X

Przeczytaj również