Grupa Żywiec

Sokół, Pezet, Żabson i Sitek – czterej raperzy, których artystyczne ścieżki do tej pory się nie przecięły, rozpoczęli właśnie wyjątkową muzyczną kolaborację. Jej efektem będzie unikalne wydarzenie, sponsorowane przez markę EB. Działania wpisują się w ideę Tymczasem, w ramach której marka udowadnia, że etap poszukiwania, mylenia się i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka.

Mikrofony nagłowne u artystów, podwójne zestawy identycznych instrumentów i kamera zjeżdżająca z wysokości 4 metrów – tak wyglądały kulisy nagrania teledysku do utworu „Początek”, promującego trasę Męskie Granie 2018. Wideo z udziałem Korteza, Podsiadło I Zalewskiego po miesiącu od premiery ma już ponad 13 mln wyświetleń. Teraz można zobaczyć także krótki film z planu klipu, który został udostępniony na kanale Męskiego Grania na YouTube.

Klienci sklepów Żabka mogą skorzystać z najnowszej akcji promocyjnej, organizowanej przy współpracy z Grupą Żywiec. Wystarczy kupić cztery dowolne piwa z marek koncernu, aby otrzymać zdrapkę i wygrać nagrodę, w tym wyjazd na mecz Superpucharu w towarzystwie byłego reprezentanta Polski Jerzego Dudka.

Już 14 lipca wystartuje dziewiąta trasa koncertowa Męskie Granie, w ramach której wystąpi najlepsza muzyczna reprezentacja w kraju. W tym roku sceną projektu, sponsorowanego przez markę Żywiec, zawładnie trio – Kortez, Podsiadło i Zalewski, które stanie na czele Męskie Granie Orkiestra. Artyści nagrali singiel „Początek”, do którego powstał oryginalny teledysk kręcony „na żywca”.

Nagroda „HR Najwyższej Jakości” przyznawana przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami trafiła w ręce Grupy Żywiec. Firma została doceniona za nowatorski projekt Certyfikacji Przedstawicieli Handlowych i Menadżerów Sprzedaży.

Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków, Gdynia, Warszawa i Żywiec – oto miasta, które w tym roku odwiedzi trasa koncertowa Męskie Granie sponsorowana przez markę Żywiec. Tegoroczna edycja wystartuje 14 lipca w Poznaniu, a finałowy koncert zaplanowany jest na 25 sierpnia w Żywcu.

Sfinks Polska zawarł z Grupą Żywiec umowę o współpracy na najbliższych 5 lat. W jej ramach Żywiec będzie na wyłączność sprzedawać piwo, piwo bezalkoholowe oraz cydr do trzech sieci lokali Sfinksa – Sphinx, Chłopskie Jadło oraz WOOK.

Grupa Kapitałowa Żywiec S.A. opublikowała kwartalne sprawozdania finansowe. Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w I kwartale 2018 r. osiągnęły poziom 604 mln zł, podczas gdy w takim samym okresie 2017 r. skonsolidowane przychody wyniosły 618 mln zł.

Grupa Kapitałowa Żywiec S.A. opublikowała roczne wyniki finansowe. W 2017 r. producent m.in. Żywca, Heinekena, Warki, Tatry i EB zwiększył skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej o 1,8 proc. do 334 mln złotych z 328 mln złotych w poprzednim roku. 

Tylko w ciągu ostatniego roku segment piw bezalkoholowych i niskoalkoholowych (do 1,2 proc. alk.) urósł o 64 proc., jednocześnie odnotowano 3-proc. spadek sprzedaży najmocniejszych piw – wynika z raportu Grupy Żywiec S.A. za 2016 r.

Strony

X

Przeczytaj również