Grupa Otmuchów

FreeYu – najmłodsza marka w portfolio Grupy Otmuchów – głośno komunikuje fakt nawiązania współpracy z Marcinem Gortatem. Pod koniec września startuje kampania reklamowa z udziałem znanego koszykarza.

ZPC Otmuchów zdecydował o utworzeniu rezerw, które na poziomie wyniku skonsolidowanego mają wartość 2,47 mln zł, z przeznaczeniem na potencjalne przyszłe zobowiązania. Rezerwy obciążą wyniki spółki za I półrocze 2018 r.

Grupa Otmuchów wprowadza nową markę FreeYu w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie produktami z kategorii przekąsek.

Chałwa marki Odra została wyróżniona Hermesem 25-lecia „Poradnika Handlowca” w ramach ogólnopolskiego głosowania detalistów – handlowców branży FMCG.

Opracowanie i ogłoszenie zmian do strategii rozwoju, która zakłada skokową poprawę rentowności, to najważniejsze wydarzenia pierwszego kwartału dla Grupy Otmuchów. Grupa zanotowała w tym okresie przychody ze sprzedaży, zbliżone do osiągniętych przed rokiem. Natomiast konsekwentne umacnianie pozycji na rynkach zagranicznych skutkowało kolejnym wzrostem sprzedaży eksportowej.

ZPC Otmuchów S.A., notowany na warszawskiej giełdzie producent słodyczy i słonych przekąsek, opublikował wyniki finansowe za pierwsze półrocze bieżącego roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły 118,8 mln zł, a zysk netto 1,6 mln zł. Grupa Otmuchów  wprowadza obecnie szereg inicjatyw oszczędnościowych, co w konsekwencji ma prowadzić do poprawy wyników finansowych w kolejnych kwartałach. 

X